Beats by Dre випустив новий рекламний ролик під час фіналу НБА у вівторок ввечері. Розхитуючи музичний і спортивний світ, вони анонсували майбутній альбом Kanye West, а в головні ролі рекламного ролика — Sha’Carri Richardson.
Втрачена золота медаль
Мрії головної претендентки на золоту медаль у спринті на 100 метрів Sha’Carri Richardson були зруйновані, коли Американське допінгове агентство усунуло дівчину від змагань, після виявлення в її організмі коноплі. Невдовзі вибухнуло обурення, і коментатори засудили це рішення як «нелогічне, несправедливе та небезпечне».
Як і багато спортсменів до Richardson, ця біда відкинула її в центр уваги. Попри те, що вони не брали участі в Іграх, такі бренди як Nike та Beats By Dre, розширили свою підтримку.
Kanye West, який нещодавно влаштовував кілька вечірок для прослуховування музики, натякав на рекламну кампанію, а «Beats» підтвердив це загадковим твітом у вівторок: «Tonight. Game 6. Sha’Carri Richardson. Kanye West.»
Їй не потрібен твій дозвіл
60-секундний ролик — зі слоганом «Live Your Truth» — використовує пісню West з відтінком євангелії «No Child Left Behind» як фон для уповільненого погляду на Richardson. Дівчина одягнена у форму спринтера та готується до 100-метрового забігу.
«Sha’Carri не потрібно, щоб ти дозволяв їй що-небудь робити», — йдеться в описі відео на YouTube, чітко вказуючи на підтримку, яку вона отримує від Beats і West.
У своїй заяві Beats зазначає, «Richardson розпалила тижні суперечливих розмов і глибоких дискусій навколо очікувань (і часто дегуманізації) спортсменів. Тепер вона повернулася, щоб показати всім, що вони втрачають. Врешті-решт, чи вона б’є рекорди, чи дотримується традиційній формі спортсменки, одне залишається ясним — подорож Sha’Carri у світовому центрі уваги лише починається».
Ролик демонструє продукт Beats Studio Buds — разом із новою платівкою Kanye West «Donda».
Читайте також:
Технологічний поступ Nike: інноваційні кампанії з добірки «Каннських Левів»
Фантазія маркетологів VS давня традиція, або Як реклама вчить нас відзначати свята