Технологічний поступ Nike: інноваційні кампанії з добірки «Каннських Левів»

Однією з причин невпинного та успішного розвитку Nike є використання технологій для взаємодії зі споживачами. Віртуальне «пальне», магазини на стінах та робот із крейдою: ось чотири інноваційні кампанії Nike, відзначені нагородами фестивалю «Каннські Леви», які стали важливими віхами на шляху її технологічного розвитку.

Nike Livestrong Foundation (Wieden+Kennedy Portland, 2010)

Натхненням для цієї кампанії стала характерна для «Тур де Франс» традиція залишати на трасі перегонів послання крейдою. В рамках цієї кампанії онлайн-аудиторія з усього світу отримала можливість розписати дорогу підбадьорливими посланнями людям з раковими захворюваннями. Щоб наносити ці послання від імені глядачів на дорогу впродовж 25-денного змагання, було задіяно робота Chalkbot.

FuelBand (R/GA New York, 2012)

Для цієї кампанії Nike розробила параметр під назвою «пальне», який був спільним та універсальним для кожної активної людини. Вимірювався він браслетом FuelBand. Цей пристрій відстежував щоденну активність людини і конвертував її в так зване «пальне», щоб кожен користувач міг помірятися своєю активністю з іншими. Браслети були доволі простими у використанні і змінювали свій колір від червоного до зеленого залежно від того, наскільки людина наблизилася до поставленої собі планки. Наприкінці кожного дня браслет за допомогою Bluetooth синхронізувався з платформою, де складалися рейтинги користувачів, які додатково мотивували бути активними.

Graffiti Stores (AKQA Sao Paulo, 2019)

До випуску нових моделей кросівок Air Max агенція AKQA та Nike об’єднали свої зусилля з колективом стріт-арту InstaGraffiti. Художники оновили графіті на стінах міста, домалювавши на ноги персонажів кросівки. Щоб придбати омріяну модель Air Max, фанатам треба було знайти відповідне зображення, використовуючи геолокацію.

Hey Google, Ask Nike (R/GA New York, 2019)

Ранній доступ до моделі Nike Adapt BB, яка сама затягує шнурки, фанати отримали в ході кампанії, створеної Nike спільно з Google. Це стало першою промоакцією, яка дозволяла робити покупки прямо під час трансляції баскетбольного матчу наживо. В ході перегляду вболівальники могли придбати такі ж кросівки, як у спортсменів, попросивши про це голосового асистента Google. У такий спосіб всю партію було розпродано за шість хвилин.

Для Nike ці інноваційні кампанії стали шансом здобути визнання всієї креативної спільноти. Не впустіть свій шанс і ви.

Нагадаємо, що зараз триває прийом робіт на фестиваль Cannes Lions–2020/2021. Зареєструватися для участі, а також ознайомитися з іншими визначним креативними роботами, які зрушили світ, можна за цим посиланням: https://www.canneslions.com/start-your-journey

#MomentsThatMovedTheWorld є серією кейсів, які можуть стати хорошим джерелом натхнення для тих, хто готовий розпочати свій шлях до Лева.

#MomentsThatMovedTheWorld охоплюють ті креативні кампанії, які позитивно вплинули на культуру, бізнес та суспільство.

#MomentsThatMovedTheWorld демонструють успіхи тих брендів, яким вдалося стати рушієм прогресу, що, власне, і є метою LIONS.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Atlas Weekend 2021 відбудеться! Новий формат, лайн-ап та карантинні обмеження

Ми знаємо, як шанувальники наймасштабнішого музичного фестивалю в Україні чекали на цю новину: Atlas Weekend 2021 відбудеться! Однак через закриті ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

Чим здивує «Французька весна в Україні — 2021»

23 квітня 2021 року стартує 17-й щорічний фестиваль «Французька весна в Україні». У 2021 році кінопрограму фестивалю поділено на два блоки: допрем’єрні покази новинок ...

Не «лимонка»: вершина ергономічності – клавіатура-граната Pineapple

Доволі функціональна клавіатура-граната Pineapple являє собою такий дизайн, яким навряд чи Microsoft або Logitech скористаються у позірному майбутньому.