• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Geico: найпопулярніший бренд на YouTube

23 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Geico
Share on FacebookShare on Twitter

Мало хто може похвалитися хорошими відносинами між агентством і клієнтом, такими як Geico та The Martin Agency. Їх багаторічне партнерство створило велику кількість успішних кампаній та одного з найбільш пам’ятних персонажів.

Neel Williams, креативний директор групи SVP, Matt Mattox, директор акаунту групи SVP, і Danny Robinson, головний креативний директор, розкривають свій унікальний підхід до бренду Geico і те, як вони вводять інновації на YouTube — маючи майже 2 мільйони підписників і 140 мільйонів переглядів на каналі Geico. Ось що вам слід знати:

Не обмежуйте бренд

Вказівки для бренду — це корисний інструмент для клієнтів та творчої групи, який допомагає підтримувати постійний тон в усіх комунікаціях. Але іноді жорсткі рекомендації стають перешкодою для нових можливостей.

Matt Mattox пояснює: «Для нас бренд Geico — це скоріше дика тварина, яку ви цінуєте, розумієте, і з якою взаємодієте. Через це ми не розповідаємо бренду, що це таке».

Колективно сприймаючи бренд як «почуття» і не відмовляючись від вказівок, агентство уникає швидкого закриття концепції. Це дає команді більше часу для вивчення та розробки ідей, до того як вирішити: підходять вони для Geico чи ні.

Специфічність відкриває творчість

Під час роботи над брифом врахувати унікальність продукту — це стандартна відправна точка. Але є більше територій, які потрібно відкрити, коли ви використовуєте унікальність свого середовища.

За словами Matt Mattox підхід Geico до специфіки YouTube можна описати так: «На YouTube є безліч різних куточків, з якими можна пограти. Все це можливості здивувати та ощасливити аудиторію. Для Geico пошук місць, які люди пропускають, це можливості для створення сюрпризу».

Розваги — це все

Окрім, стисло поданого повідомлення, бренди можуть знайти додаткову цінність у формуванні аудиторії, а розваги — це ключ до розкриття цієї можливості.

Neel Williams пояснює: «Наш підхід, характерний для YouTube, полягає у використанні всіх доступних нам інструментів для розваг та залучення людей до підписки».

Використовуючи всі тактики: від тварин, які розмовляють, до сиквелів та несподіваних поворотів. Geico створив не лише рекламу, яку всі запам’ятали, але й аудиторію, яка чекає наступну рекламу.

Удосконалення формату та визначення тонкощів тону Geico — це певні етапи, яких бренд та агентство досягли на своєму шляху до освоєння YouTube. Як підкреслює Neel Williams: «Жодна реклама не планує створювати або ламати бренд». Команда має велику свободу випробувати щось новеньке на YouTube — не лише роблячи його багатою платформою для розвитку бренду Geico, але і неоціненним будинком для мільйонів глядачів.

Джерело

Фото на головній: Leon Bublitz


Читайте також:

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Фіолетовий смог над містом: ООН та YouTube продовжують створювати інтерактивну рекламу

Теги: YouTubeбрендпоради

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

YouTube додає live кільця в стилі TikTok
Бізнес

YouTube додає live кільця в стилі TikTok

23 Лютого, 2022

YouTube додає новий індикатор, щоб показувати, коли канал транслюється в прямому ефірі на платформі, оголосив у Twitter його директор з продуктів Ніл Мохан. Нова функція полягає в показі кільця зі словом «Пряма трансляція» навколо зображення профілю...

Читати даліDetails

Архітектор Куїн Ву уявляє відомі бренди в стилі радянського бруталізму

Реклама Jeep зі співаючими тваринами стає ще кращою, якщо увімкнути субтитри

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.