Мало хто може похвалитися хорошими відносинами між агентством і клієнтом, такими як Geico та The Martin Agency. Їх багаторічне партнерство створило велику кількість успішних кампаній та одного з найбільш пам’ятних персонажів.
Neel Williams, креативний директор групи SVP, Matt Mattox, директор акаунту групи SVP, і Danny Robinson, головний креативний директор, розкривають свій унікальний підхід до бренду Geico і те, як вони вводять інновації на YouTube — маючи майже 2 мільйони підписників і 140 мільйонів переглядів на каналі Geico. Ось що вам слід знати:
Не обмежуйте бренд
Вказівки для бренду — це корисний інструмент для клієнтів та творчої групи, який допомагає підтримувати постійний тон в усіх комунікаціях. Але іноді жорсткі рекомендації стають перешкодою для нових можливостей.
Matt Mattox пояснює: «Для нас бренд Geico — це скоріше дика тварина, яку ви цінуєте, розумієте, і з якою взаємодієте. Через це ми не розповідаємо бренду, що це таке».
Колективно сприймаючи бренд як «почуття» і не відмовляючись від вказівок, агентство уникає швидкого закриття концепції. Це дає команді більше часу для вивчення та розробки ідей, до того як вирішити: підходять вони для Geico чи ні.
Специфічність відкриває творчість
Під час роботи над брифом врахувати унікальність продукту — це стандартна відправна точка. Але є більше територій, які потрібно відкрити, коли ви використовуєте унікальність свого середовища.
За словами Matt Mattox підхід Geico до специфіки YouTube можна описати так: «На YouTube є безліч різних куточків, з якими можна пограти. Все це можливості здивувати та ощасливити аудиторію. Для Geico пошук місць, які люди пропускають, це можливості для створення сюрпризу».
Розваги — це все
Окрім, стисло поданого повідомлення, бренди можуть знайти додаткову цінність у формуванні аудиторії, а розваги — це ключ до розкриття цієї можливості.
Neel Williams пояснює: «Наш підхід, характерний для YouTube, полягає у використанні всіх доступних нам інструментів для розваг та залучення людей до підписки».
Використовуючи всі тактики: від тварин, які розмовляють, до сиквелів та несподіваних поворотів. Geico створив не лише рекламу, яку всі запам’ятали, але й аудиторію, яка чекає наступну рекламу.
Удосконалення формату та визначення тонкощів тону Geico — це певні етапи, яких бренд та агентство досягли на своєму шляху до освоєння YouTube. Як підкреслює Neel Williams: «Жодна реклама не планує створювати або ламати бренд». Команда має велику свободу випробувати щось новеньке на YouTube — не лише роблячи його багатою платформою для розвитку бренду Geico, але і неоціненним будинком для мільйонів глядачів.
Фото на головній: Leon Bublitz
Читайте також:
Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів
Фіолетовий смог над містом: ООН та YouTube продовжують створювати інтерактивну рекламу