• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Adobe розповідає, які емодзі найпопулярніші в 2021 році

19 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Щороку компанія Adobe публікує свій Global Emoji Trend Report, з’ясовуючи, як саме ці крихітні піктограми впливають на наше повсякденне спілкування, долаючи мовні бар’єри. Новий такий звіт про найпопулярніші емодзі 2021 року вийшов як раз до неофіційного Дня емодзі, який відзначали минулої суботи, 17 липня.

Для цьогорічного звіту Adobe провела опитування 7000 користувачів емодзі із США, Великобританії, Німеччини, Франції, Японії, Австралії та Південної Кореї. Цих результати були підкріплені власними спостереженнями Adobe, адже ця компанія також регулярно додає нові емодзі до наявних стандартів.

Як з’ясувалося, емодзі «сміх до сліз» є найпопулярнішим. Мабуть, тому, що це – швидкий спосіб без зайвих слів запевнити свого співрозмовника, що ви сказали, те, що сказали, жартома. Наприклад, фраза «у тебе великі неприємності» може бути витлумачена дуже по-різному, залежно від того, надіслана вона разом із цим емодзі або без нього.

«Мова може бути дуже абстрактною, – зазначає типограф Adobe Пол Хант. – Емодзі здатні передати тон мовлення, жести та емоційні реакції краще, ніж на це здатні самі лише слова».

За минулий рік ця їхня здатність стала надзвичайно актуальною, оскільки зараз ми як ніколи покладаємося на цифрові комунікації.

Чимала частина емодзі призначена для передачі позитивних емоцій, тож їх нескладно вставити в бесіду, щоб трохи підбадьорити співрозмовників.

До того ж, як з’ясувало дослідження, емодзі допомагають пробудити в людях почуття емпатії. Ці милі кольорові піктограми мають неабияку здатність зміцнювати стосунки між людьми.

А оскільки останнім часом емодзі стають дедалі інклюзивнішими, охоплюючи різні відтінки шкіри, інвалідність та ЛГБТ+ спільноту, ця тенденція лише посилюватиметься.

Весь звіт про найпопулярніші емодзі 2021 року можна переглянути тут.

Ось декілька основних висновків, яких у ньому дійшла команда Adobe.

89% користувачів емодзі погоджуються, що емодзі допомагають їм долати мовні бар’єри у спілкуванні.

88% користувачів емодзі схильні поставитися з більшою емпатією до людини, яка також використовує емодзі.

75% користувачів емодзі стверджують, що це цілком нормально, в якості короткої відповіді надіслати один лише емотикон без жодних слів.

А використання емодзі на роботі пришвидшує обмін ідеями, допомагає ефективніше приймати командні рішення та зменшує потребу в дзвінках і нарадах.

До роботи найефективніше мотивують ось ці три емодзі:

А ось ці три – найчастіше виявляються витлумаченими хибно:

Та й загалом, коли мова заходить про побачення та флірт, ось ті емодзі, які здатні вам допомогти або «потопити» вас:

Джерело 1, 2

Теги: графікапсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.