• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins

15 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins
Share on FacebookShare on Twitter

Ми всі знаємо це почуття, коли вирішили потягнутися за таємною заначкою солодощів після особливо напруженого дня, але зрозуміли, що вона була вже кимось знайдена. Щоб допомогти батькам боротися з цим феноменом, бренд Oreo створив нове пакування для Oreo Thins — дорослу версію класичного печива. Для цього компанія співпрацювала з брендами, які не мають нічого спільного з Oreo: Ford, Green Giant, Hanes і Better Homes & Gardens.

Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins

Ця лімітована колекція Oreo Thins робить пакування печива схожим на книгу з експлуатації авто, пакування заморожених овочів, прості білі футболки або класичну куховарську книгу. Таким чином, батьки можуть підсипати солодощі в бардачок, шухляду для шкарпеток, холодильник або книжкову полицю, і діти нічого про це не дізнаються. 

Партнерські бренди

У той час як бренди, зображені на пакуванні продукту, здаються, на перший погляд, не пов’язаними з печивом, Oreo вибирає партнерів, орієнтуючись на ту ж демографічну групу, що й Oreo Thins — батьків міленіалів. За словами менеджера бренду Oreo Сідні Кранцманн, ці батьки роками скаржаться на те, що їхні діти крадуть їх Oreo Thins. 

«Щоб охопити якомога більше потенційних споживачів, Oreo разом з брендами Ford, Green Giant, Hanes і Better Homes & Gardens мають створити лімітовану колекцію пакунків, які дозволять заховати печиво в полі зору», — зазначила Кранцманн у листі до Adweek.

Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins
Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins

Результат

Бренд Oreo зробив 3000 коробок печива, які в першу чергу роздає батькам, що розповідають про свої місця хованок в Instagram або Twitter, використовуючи хештег #THINSProtectionProgram. Учасники конкурсу також мають можливість виграти $25000. 

На додаток до платного соціального й інфлюенсерського контенту для кампанії, Oreo співпрацював з Кевіном та Даніеллою Джонас, які на відео показали, що приховують Oreo Thins від своїх власних дітей.

Джерело


Читайте також:

Ford патентує технологію для трансляції білбордів на узбіччі прямо в машину

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Теги: брендгуморкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.