Ми всі знаємо це почуття, коли вирішили потягнутися за таємною заначкою солодощів після особливо напруженого дня, але зрозуміли, що вона була вже кимось знайдена. Щоб допомогти батькам боротися з цим феноменом, бренд Oreo створив нове пакування для Oreo Thins — дорослу версію класичного печива. Для цього компанія співпрацювала з брендами, які не мають нічого спільного з Oreo: Ford, Green Giant, Hanes і Better Homes & Gardens.
Ця лімітована колекція Oreo Thins робить пакування печива схожим на книгу з експлуатації авто, пакування заморожених овочів, прості білі футболки або класичну куховарську книгу. Таким чином, батьки можуть підсипати солодощі в бардачок, шухляду для шкарпеток, холодильник або книжкову полицю, і діти нічого про це не дізнаються.
Партнерські бренди
У той час як бренди, зображені на пакуванні продукту, здаються, на перший погляд, не пов’язаними з печивом, Oreo вибирає партнерів, орієнтуючись на ту ж демографічну групу, що й Oreo Thins — батьків міленіалів. За словами менеджера бренду Oreo Сідні Кранцманн, ці батьки роками скаржаться на те, що їхні діти крадуть їх Oreo Thins.
«Щоб охопити якомога більше потенційних споживачів, Oreo разом з брендами Ford, Green Giant, Hanes і Better Homes & Gardens мають створити лімітовану колекцію пакунків, які дозволять заховати печиво в полі зору», — зазначила Кранцманн у листі до Adweek.
Результат
Бренд Oreo зробив 3000 коробок печива, які в першу чергу роздає батькам, що розповідають про свої місця хованок в Instagram або Twitter, використовуючи хештег #THINSProtectionProgram. Учасники конкурсу також мають можливість виграти $25000.
На додаток до платного соціального й інфлюенсерського контенту для кампанії, Oreo співпрацював з Кевіном та Даніеллою Джонас, які на відео показали, що приховують Oreo Thins від своїх власних дітей.
Читайте також:
Ford патентує технологію для трансляції білбордів на узбіччі прямо в машину
Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти
Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях