Провідна європейська платформа для замовлення поїздок Bolt спільно з платіжною системою Visa і ПриватБанком запускає кампанію «Ми не любимо лікарів». Мета кампанії ― привернути увагу громадськості до відповідальної місії лікарів у період пандемії. І подякувати їм за все добро, що вони роблять для нас, незважаючи на нашу щиру нелюбов до лікування. Зі свого боку компанія Bolt висловлює подяку не тільки лірикою, але й ділом ― надаючи медикам промокоди на поїздки.
Пандемія коронавірусу ще не закінчилася, але локдаун уже позаду. І якщо під час карантинних обмежень дуже багато говорилося про потреби лікарів, то після закінчення локдауну про них майже забули. Кампанія нагадає, що лікарі важливі не тільки в період локдаунів і епідемій. Але і в спокійний час, коли найбільш бентежною подією є черга до терапевта за довідкою для басейну.
Найчастіше лікарні та поліклініки у нас асоціюються з неприємними процедурами, але ми не можемо обійтися без медичної допомоги. Навіть наша поява на світ вимагає участі лікаря. Тому компанія Bolt продовжує допомагати медичним фахівцям, надаючи їм промокоди на безкоштовні поїздки.
«Ми не любимо лікарів і хочемо відвідувати їх якомога рідше. Але саме вони рятують наші життя, незалежно від того, чи хочеться нам із ними зустрічатися, чи ні. Завдяки кампанії «Ми не любимо лікарів» ми хочемо висловити нашу подяку до людей, які стоять на сторожі нашого здоров’я. І нагадати про те, що вони теж можуть потребувати допомоги», ― коментує Сергій Костя, маркетинг-директор компанії Bolt у країнах СНД і Східної Європи.
«Не словом, а ділом» ― саме цей слоган ліг в основу всіх дій бренда Bolt, починаючи з березня 2020 року. У нашому відео ми в певному сенсі підводимо риску під ключовим соціальним проєктом boltformedicals.com.ua, який компанія Bolt запустила вже через 2 дні після початку першого локдауну і курирує досі. Нам здається, що у нас вийшло дуже зворушливе і щире відеозвернення, в основі якого лежить правда життя. І ті фрази, що ми безліч разів могли говорити самі або чути від друзів, але які лише зміцнюють нашу любов до професії лікаря», ― коментує Влад Полонський, СЕО креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D.
Ініціатива компанії Bolt із транспортування медиків була вперше запущена в березні 2020 року. Водії компанії перевозили інфекціоністів, пульмонологів, анестезіологів, вірусологів та інших медичних фахівців, які допомагали в боротьбі з епідемією COVID-19. Під час локдауну в квітні 2021 року платформа Bolt продовжила надавати допомогу лікарям. Промокоди на безкоштовні поїздки було передано медперсоналу різних клінік Києва, Львова, Запоріжжя. Компанія Bolt також співпрацювала з донорськими організаціями «Агенти крові» і «Zdai Blood». Партнером із ініціативи стала платіжна система Visa.
Містами України активно відкриваються та працюють Центри вакцинації. Аби привернути до них увагу українців, закликати їх вакцинуватися та зробити досвід взаємодії з центрами приємним, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом з Міністерством охорони здоров’я України та комунікаційною агенцією Postmen запустили кампанію «Час вакцинуватися».