• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

В Україні запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства

9 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
В українських містах запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства
Share on FacebookShare on Twitter

З квітня у Києві, Харкові та Львові почали з’являтися оголошення з незвичним змістом. Вони виглядають як типові оголошення про послуги електриків, пошук співробітників, винаймання житла, але рекламують оренду та купівлю шрифтів. 

В українських містах запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства

Ця акція-інтервенція у вуличний простір — частина комунікаційної кампанії, яку команда дизайнерів Numo Team зробила для харківського стартапу з оренди шрифтів Rentafont. Автори прагнули привернути увагу до питання шрифтової культури й легального використання шрифтів в Україні.  

В українських містах запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства

«Для нас це не стільки комунікаційна кампанія, скільки невелике дослідження візуальної культури українських міст. Вуличні оголошення зазвичай критикують за надто яскраве оформлення і візуальне забруднення міст. Але нав’язливість і грубі прийоми верстки на кшталт розтягнутих написів чудово працюють на досягнення мети — «вижити» і докричатися до споживача. Замість критики цього явища ми спробували навпомацки дослідити межу між професійним і вернакулярним (тобто «народним», непрофесійним) дизайном, щоб знайти у цій маргінальності джерело натхнення і щось рідне серцю», — розповідає Олексій Сальников, дизайн-стратег Numo Team.

Автори кампанії додають, що піратство досі залишається гострою темою в Україні, зокрема і шрифтове. Кожен креативний працівник в Україні часом стикається з неповагою до авторської праці, а шрифтовий дизайнер в цьому питанні особливо вразливий. Але, на щастя, ситуація потроху змінюється на краще. Оренда шрифтів — це тільки один із варіантів відмови від практики піратства, один з найдоступніших.   

В українських містах запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства

«Такими простими, близькими кожному оголошеннями, ми воліли перевести шрифти з категорії «елітарних», дизайнерських забаганок в один ряд з такими повсякденними, знайомими кожному послугами, як-от виклик сантехніка чи комп’ютерного майстра. Звичайний користувач комп’ютера зверне увагу (можливо вперше) на те, що шрифт існує окремо від текстового редактора. А дизайнер, наш цільовий споживач, подивиться на «модні шрифти з Європи та США», посміхнеться, згадавши себе на початку кар’єри та ще раз задумається про відповідальність професіонала за кожен квадратний сантиметр нашого спільного публічного простору», — зауважує Євген Садко, засновник Rentafont.

В українських містах запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства

Джерело


Пропонуємо вам також переглянути нову айдентику для EamCOMMERCE від Nebo ideas agency.

Теги: дизайнкампаніяшрифт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.