Можливість цілісіньку ніч грати у відеоігри, схоже, скоро вислизне з рук підлітків. Принаймні в Китаї. А все тому, що велетенська технологічна компанія Tencent нещодавно випустила для своїх ігор систему розпізнавання облич, щоб завадити дітям і підліткам грати вночі у відеоігри.
В 2019 році в Китаї прийняли закон для боротьби з ігровою залежністю, який передбачає для дітей і підлітків обмеження часу на відеоігри і заборону гри вночі. Закон приділяє лише 90 хвилин на відеоігри у робочі дні і три години – у вихідні та свята. Також цей закон ввів своєрідну «комендантську годину», заборонивши неповнолітнім грати у відеоігри з десятої вечора до восьмої ранку. А для реєстрації ігрового акаунту треба вказувати своє реальне ім’я та ID.
Відтепер всі ці правила будуть втілюватися в життя автоматично, за допомогою технологій Tencent. Система під назвою «Опівнічний патруль» сканує обличчя гравця, який сидить перед екраном, і проганяє його крізь базу зареєстрованих імен та облич. А якщо неповнолітній гравець засидиться за грою після відбою, йому вже не вдасться запустити гру, доки на його акаунті не набіжить достатньо часу, щоб компенсувати «борг».
Така система розпізнавання облич буде задіяна у десь 60 випущених Tencent відеоіграх. Щоправда, однієї з найпопулярніших ігор компанії, League of Legends, яка є дисципліною кіберспорту, в цьому списку немає. Поки що.
Гравці, які уникають сканування обличчя, автоматично вважаються неповнолітніми і гра для них вимикається. Тобто без скану тут ніяк.
Якщо ж ця система випадково викине з гри дорослого геймера, Tencent радить відсканувати обличчя знову, доки система не розпізнає його правильно.
Варто зазначити, що такий підхід дозволить компанії Tencent збирати інформацію про те, хто, як довго і у які відеоігри грає, як вдень, так і вночі.
Минули ті часи, коли батьки просто ховали від дітей ігрові консолі (або трощили ті консолі на дрібні шматочки).
Читайте також:
Ороча психотерапія в онлайн-грі.
Технологія, що маскує дитячий голос під голос дорослого в ігровому чаті.
Чотири поради, як брендам інтегруватись у відеоігри.