Агентство Carat Ukraine створило спецпроєкт для клієнта ARARAT разом з україно-вірменським скульптором Ваханом Авакяном, присвячений оновленню дизайну усієї лінійки напоїв.
Сучасний вигляд відомого бренду зберігає свої багатовікові цінності. Тому нові пляшки ARARAT 3 і ARARAT 5 мають зображення гори Арарат — символу відродження і нового життя. А нижня частина дозволяє доторкнутися до історії — вона прикрашена рельєфними арками.
З новим візуальним втіленням ARARAT виходить на інший рівень глобального позиціювання та закріплює за собою статус «Преміум+» бренді. Це не просто артконцепція. За нею стоять тривалі дослідження трендів на ринку, відгуків споживачів і прагнення створити особливий досвід споживання напою.
Надихнувшись символами нового дизайну пакування, Вахан Авакян створив для бренду особливу скульптуру у вигляді гори, в яку можна помістити три пляшки продукції ARARAT. Така конструкція, за словами автора, підкреслює багаторічний процес витримки напою, а також багаторічну історію коньячного ремесла. Після презентації скульптуру Вахана подарують Єреванському коньячному заводу. Це культурний обмін між Вірменією та Україною, який підкреслює багатолітню дружбу між нашими країнами.
«Ідея агенції нам відразу сподобалась. Адже творчість Вахана та сучасна форма ARARAT дуже схожі: у них поєднуються історія і сучасність. Вахан переосмислює буденні речі, які набувають незвичної, альтернативної форми завдяки роботі майстра. ARARAT об’єднує 130-річні традиції виробництва та інноваційні рішення, які уособлюються не тільки в новому дизайні пакування, а й в смаках бренду. Наприклад, зовсім нещодавно лінійка ARARAT поповнилася двома продуктами – ARARAT Apricot та ARARAT Coffee.
ARARAT підтримує культуру та вагомі події у мистецтві вже багато років. Так, в Україні бренд є партнером Одеського Міжнародного Кінофестивалю, національної кінопремії «Золота Дзиґа», підтримує джазові події. Але це наша перша колаборація саме зі скульптором. І це не випадково. Бренд кардинально змінив форму, і саме за допомогою скульптури ми розкриваємо нові грані ARARAT», — розповідає Пилипенко Олена, Senior Brand Manager ARARAT.
Колаборація з україно-вірменським скульптором націлена на втілення традиційного духу бренду у новій інноваційній формі. Це дозволить закріпити позицію компанії серед нових аудиторій та підсилить репутацію серед вже опанованих сегментів.
«Наша задача полягала у пошуку ідеї проєкту для підтримки першого за 10 років редизайну пляшок ARARAT. Це дуже важлива подія для бренду та усіх його поціновувачів, адже Арарат є уособленням високого мистецтва створення бренді, давніх традицій, та одночасно — міжнародним брендом, що йде в ногу з часом. Цільова аудиторія ARARAT цікавиться мистецтвом. Це люди, які цінують вишуканість та красу у формі та змісті, саме тому ми створили артоб’єкт, який не залишає байдужим серця аудиторії. Ми вже бачимо багато захоплених коментарів у соцмережах, і віримо, що з цим проєктом бренд ще більше укріпить свій зв’язок зі своїм прискіпливим споживачем», — коментує Олександра Самойленко, стратег Carat Ukraine.
Читайте також: Знаменитий український художник Анатолій Криволап знявся у дебютному відео ROXOLANA.