• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Як назви вулиць відображають цінності міста: Лондон, Париж, Відень, Нью-Йорк

5 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як назви вулиць відображають цінності міста: Лондон, Париж, Відень, Нью-Йорк
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо ви живете у мегаполісі, ви знаєте що всі міста насправді живі. Велике місто існує як єдиний суцільний організм, що керується своїм «мозком» і постійно еволюціонує разом зі світом навколо нього. Міста століттями розвивають свій характер, свої дивацтва та цінності, які потім втілюються у назви вулиць і починають впливати на життя людей, які по цих вулицях ходять.

Оскільки міста чинять неабиякий вплив на життя містян, притаманні їм культурні цінності стали об’єктом цікавості науковців. Цьому і присвячене нещодавнє дослідження, опубліковане командою Вашингтонського університету в Сент-Луїсі.

Дослідники вирішили проаналізувати цінності міста за допомогою назв вулиць, які носять імена найшанованіших містом людей.

Для аналізу було обрано чотири міста з давньою історією, кожне з яких зробило чималий внесок в культуру західного світу: Лондон, Париж, Відень і Нью-Йорк. За допомогою штучного інтелекту дослідниками було ідентифіковано в цих чотирьох містах майже 5000 вулиць, названих на честь конкретних людей. Потім науковці визначили рівень гендерної упередженості, найпрестижніші професії, найпопулярнішу історичну епоху і готовність міста вшанувати іноземців у назвах своїх вулиць.

Ось що вони з’ясували:

Париж

  • Гендерна упередженість в Парижі виявилася найвищою – лише 4% вулиць названо на честь жінок.
  • Вшановані насамперед митці, письменники, науковці та герої воєн.
  • Більшість вулиць носять імена діячів 1860-х років, коли Наполеон III зробив Париж столицею імперії. Тоді місто і стало набувати свого нинішнього вигляду і було поділено на 20 адміністративних округів.
  • Лише 10,9% з вшанованих людей – іноземці.

Відень

  • У Відні натомість гендерну рівність у назвах вулиць було дотримано. Десь половину вулиць (54%) названо на честь жінок.
  • Назви вулиць вшановують переважно митців. Втім, серед них також можна побачити імена суспільних діячів і юристів.
  • Більшість цих людей жили у на початку 20-го століття, коли місто було відбудоване після Першої світової війни.
  • Відень також виявився найвідкритішим до вшанування іноземців містом – 45% вулиць носять імена іноземних діячів.

Лондон

  • Друге місце за гендерною рівністю посідає Лондон – 40% його вулиць вшановують у своїх назвах жінок.
  • Люди, на честь яких називають вулиці, є переважно політиками, військовими та членами королівської родини.
  • Більшість їх жили у 18–19 століттях, коли місто відбудовувалося після Великої лондонської пожежі і досягло свого розквіту за часів правління короля Георга III.
  • Лише 14,6% вулиць названо на честь іноземців. Це – друге місце після Відня, але з яким великим відривом!

Нью-Йорк

  • Нью-Йорк – друге за гендерною упередженістю в назвах вулиць місто. Лише 26% вулиць носять жіночі імена.
  • Серед вшанованих у такий спосіб людей є чимало працівників бізнесу та держслужбовців. Варто зазначити, що 36% цих імен належать жертвам теракту 9/11, вогнеборцям та працівникам екстреної медичної служби.
  • Та й загалом більшість людей, чиї імена носять нью-йоркські вулиці, жили у новітні часи – від 1950-х до 2000-х років.
  • А вулиць, названих на честь іноземців, у Нью-Йорку лише 3,2%. Серед чотирьох досліджених міст цей показник найнижчий.

Джерело


Знаєте, що ще добре відображає суспільні цінності? Дизайн банкнот.

Теги: архітектурапсихологіясуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.