• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Охолоджувальний папір» бостонського винахідника може стати альтернативою кондиціонеру

2 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У спекотний день від ввімкненого на повну кондиціонера вам, може, й полегшає, але чи радітимете ви, коли настане час сплачувати рахунки за електроенергію? Певно що ні. Але що як ваша домівка лишалася б влітку прохолодною і без електрики? Ця ідея і лягла в основу нового винаходу професора інженерної справи І Чжена, який працює в Північно-Східному університеті, що в Бостоні, і спеціалізується на наноматеріалах. Він створив екологічний матеріал, так званий «охолоджувальний папір», який здатен охолоджувати будинки та інші об’єкти.

Винахідник переконаний, що його новий матеріал є ідеальним покриттям для дахів житлових, офісних та індустріальних будівель.

Цей папір не лише відбиває сонячні промені, а й витягує надлишкове тепло зсередини будинку – тепло, яке випромінюють і електроприлади, і гарячі каструлі, і людські тіла.

Блендери та екологія

Зроблений охолоджувальний папір, власне, з паперу. Пориста мікроструктура його волокон вбирає тепло всередині будинку і перенаправляє його назовні.

Ця ідея спала на думку І Чжену тоді, коли він зазирнув у кошик для паперів і замислився, чи не можна якось простіше переробити всю цю купу викинутого паперу.

Тоді він взяв звичайний кухонний блендер і змолов цей папір на однорідну масу, яку потім перемішав з основною складовою тефлону. У такий спосіб він і отримав водостійкий охолоджувальний папір, яким можна вкривати будинки. А далі винахідник і його команда випробували здатність такого матеріалу лишатися прохолодним за різної температури та вологості.

Як виявилося, цей папір знижує температуру повітря в приміщенні десь на 6 градусів Цельсія. До того ж, він є не настільки дорогим, щоб переоблаштування домівок влетіло у копійчину.

Екологічність охолоджувального паперу не обмежується його енергоощадністю. Після того як над ним попрацюють сонце та погодні умови, він підлягає вторинній переробці. Його можна знову змолоти на порох, з якого зробити нові аркуші, що анітрохи не втратять свого охолоджувального ефекту.

Винахідник сподівається, що його розробка не лише зменшить витрати на електроенергію, а й стане ще одним способом протидії кліматичним змінам.

Весь процес створення та тестування нового матеріалу був опублікований в журналі Applied Materials & Interfaces – дослідження, яке принесло І Чжену грант від National Science Foundation CAREER Awards.

Фото в тексті – Ruby Wallau

Джерело


Ідея, що білий колір допоможе нам боротися з глобальним потеплінням, вже якийсь час циркулює серед науковців і винахідників.

А інноваційна двостороння тканина «Янус» здатна створити подібний ефект в окремо взятій футболці.

Теги: архітектураекологіятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.