6 липня, у вівторок, о 17:30 агенція стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands проведе безкоштовний онлайн-мітап «Performance в інфлюенсер-маркетингу: міф чи реальність?»
Тема заходу розглядатиметься з позиції агенції, бренду та блогера. За 60 хвилин стане зрозуміло:
- що таке performance в інфлюенсер-маркетингу;
 - чим міряти результати від співпраці з інфлюенсерами;
 - які стратегії реклами посилять кампанії з інфлюенсерами;
 - які складові успішної рекламної кампанії на прикладах кейсів:
 
- Barnangen. Як продавати косметику в ритейлі за допомогою інфлюенсер-маркетингу.
 - Abifarm. Як виробник продає товар напряму, коли єдина рекламна активність — це РК з інфлюенсерами.
 
З боку агенції виступить Тетяна Урюпова — Head of AIR Brands.
Погляд на performance в інфлюенсер-маркетингу з боку бренду представить Андрій Полупанов — Digital Manager Henkel Beauty Care Україна.
Думку блогера виcловить Анастасія Стадник — бізнесвумен, власниця 2 брендів одягу та інфлюенсерка з 2 млн. підписників.
Наприкінці мітапу учасники зможуть отримати відповіді на свої запитання на Q&A-сесії.
Кому буде корисно:
- маркетологам;
 - діджитал-менеджерам;
 - комунікаційникам;
 - креаторам;
 - бренд-менеджерам;
 - власникам бізнесу.
 
Формат участі: онлайн-трансляція на YouTube. Всі зареєстровані учасники отримають запис мітапу.
Реєструйтеся за посиланням: https://im.air.io/performance-meetup
А до 10 липня в галереї Київської Школи Фотографії проходить Арт-виставка «VIVK». Деталі події читайте за посиланням.
			