Доки всі схрещують пальці в очікуванні BRAVE! Factory 2021, команда арт-центру Closer та агенція Vertigo продовжують фестивальну комунікацію з того місця, на якому й лишили її в карантинному 2020-му. Пам’ятаєте містичний хоррор про охоронця на заводі, котрий оголосив першу порцію виконавців? Vertigo підхопили минулорічний вайб та запустили новий ланцюжок химерних збігів.
Наприклад, сюреалістичний сюжет нового ролику в дусі Девіда Лінча просто наснився режисеру.
«Рік тому мені наснився сон, в якому матір і дочку привели на обшук до охоронця. Охоронець по одному діставав предмети з сумочки, і кожен новий предмет розповідав матері щось нове про її доньку. Одні й ті ж кадри з персонажами, поєднуючись з різними предметами, утворювали нові сенси. Власне це енциклопедичний монтажний прийом, якому скоро виповниться 100 років — ефект Кулєшова. Ця ідея рік вилежалася у “нотатках” і таки дочекалася свого часу. Вона прекрасно доповнила загальну концепцію Vertigo, яку ми розпочали у минулому році», — каже автор сценарію і режисер Сергій Шевцов.
Оскільки ця ідея виявилась найшаленішою, Vertigo знову обрали Сергія режисером проєкту, а команда Closer не злякались надлишкового сюрреалізму. Партнерами з продакшну для BRAVE! Factory стали BRAVE FILMS. Збіг? Навряд. Не інакше, як дух BRAVE пов’язав усіх червоними ниточками, як на тій детективній дошці… Залишилось тільки дізнатись, де знайти охоронця з першого ролику і чи живий він взагалі? На щастя він швидко знайшовся та погодився зніматись далі.
«Як і минулого року, на проєкті зібралася сильна команда однодумців, яка горіла бажанням зняти щось дуже особливе. На словах було важко передати концепцію ролику і мені було дуже приємно бачити, як легко всі погодились на незвичну й малозрозумілу ідею, і з якою віддачею у неї вклалися. Безмірно вдячний команді, всім колегам та друзям, які доклали багато зусиль, щоб ця зйомка відбулась», — додає співзасновник Vertigo Денис Мартинов.
Ми нагадуємо: Конкурс YO! Directors Awards оголосив прийом заявок від режисерів та креативників, які бажають зняти першу рекламну роботу у своє портфоліо. YO!DA — це ініціатива, яка зв’язує відомі бренди з креативними талантами молодого покоління режисерів.