Бренди індустрії розваг невпинно вдосконалюють своє вміння викликати захват у аудиторії, що збирається перед екранами. Доказом цьому є переможці, оголошені у третій день фестивалю Cannes Lions Live 2021.
В категорії Entertainment Lions For Music один з двох присуджених Гран-прі отримала кампанія Feed Parade від Mercado Livre. В ній взяла участь бразильська співачка-трансгендер Глорія Грув, ідол ЛГБТ+ спільноти. Разом з агенцією Gut вона створила доволі оригінальний музичний кліп. Її аватар можна було побачити на авеню Пауліста в Сан-Паулу, де зазвичай проводять прайд-парад. Шістдесят тисяч людей, які через локдаун лишилися без параду, поставили в Інстаграмі теги зі своїми іменами на цій вулиці і у такий спосіб опинилися в кліпі Глорії Грув.
Гран-прі в категорії Digital Craft здобула Epic Games за свою кампанію Astronomical. Сполучивши музику з гри Fortnite та сам ігровий процес, вона провела незабутній діджитал-концерт, який зібрав віртуальну аудиторію в 12,3 мільйони відвідувачів.
Схоже, діджитал-заходи навіть із припиненням локдауну нікуди не щезнуть.
Боб Беджан, віцепрезидент Microsoft з питань глобальних заходів та маркетингової спільноти, передбачає, що в майбутньому заходи сполучатимуть діджитал-взаємодію з живим спілкуванням, а великі бренди створять цифрове ядро (digital core) для активацій на локальному та регіональному рівнях.
Новий стиль сторітелінгу
Цікаві історії зараз створюються та розповідаються по-новому. Наприклад, зворушлива історія In Love We Trust стала хорошим прикладом довгого контенту і здобула Гран-прі в категорії Entertainment. Другій Гран-прі в цій категорії дістався кампанії Swipe Night, створеній 72andSunny для Tinder, яка поєднала інтерактивний сторітелінг з платформою для знайомств.
Кампанія Salla 2032 від House of Lapland демонструє сміливий підхід до сторітелінгу, спершу «обхитривши» глядачів, а потім приголомшивши їх моментом істини та актуальним посланням.
А кампанії #wombstories and Courage Is Beautiful здобули по другому Гран-прі в категоріях Film Craft та Industry Craft відповідно.
Ось які кампанії здобули Гран-прі у третій день Cannes Lions Live 2021:
Гран-прі Digital Craft Lions
- Astronomical (Epic Games, Epic Games, Inc. Cary, 2020)
Гран-прі Film Craft Lions
- #wombstories (Libresse, Chelsea Pictures Los Angeles, 2021)
Гран-прі Industry Craft Lions
- Courage Is Beautiful (Dove, Ogilvy London, 2020)
Гран-прі Entertainment Lions
- In Love We Trust (Sinyi Realty, Dentsu McGarryBowen Taipei City, 2021)
- Swipe Night (Match Group, 72andsunny Los Angeles, 2020)
Гран-прі Entertainment Lions For Music
- Lil Nas X – Old Town Road (Official Movie) ft. Billy Ray Cyrus (Columbia, Prettybird Culver City, 2020)
- Feed Parade (Mercado Livre, Gut Sao Paulo, 2021)
Гран-прі Entertainment Lions For Sport
- Eternal Run (ASICS, Edelman London, 2020)
- Salla 2032 (House of Lapland, Africa DDB Sao Paulo, 2021)
Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.
Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.
А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.