Суспільні зміни, ось що було в центрі уваги другого дня Cannes Lions Live 2021.
Піюш Пандей, старший креативний директор Ogilvy Worldwide, зазначив у своєму виступі: «Сила ідеї здатна підштовхнути до змін і у суспільстві, і у світі».
Тому не дивно, що серед переможців Cannes Lions Live 2021, оголошених у вівторок, була не одна така прогресивна ідея. Такими є, наприклад, обидві кампанії, що здобули Гран-прі в категорії Media.
Кампанія Boards of Change перетворила дошки, якими в чиказьких магазинах були забиті вікна під час протестів Black Lives Matter, на пункти реєстрації виборців.
Учасниця журі Кріссі Хансон, директорка зі стратегічного планування OMD Worldwide, прокоментувала це так: «Кампанія стала символом історично важливого моменту. Вона поставила за мету змінити культуру навколо права голосу і підвищити явку виборців серед темношкірих жителів Чикаго. Барикади перетворилися на послання єдності, і це – прекрасно».
Другий Гран-прі в цій категорії присудили телеком-кампанії провайдера Telenor, який в Пакистані уможливив онлайн-реєстрацію для отримання свідоцтва про народження дитини. Завдяки цій кампанії понад 1,2 мільйони дітей перестали бути «невидимими», а отже з’явилася можливість вимагати дотримання їх основних людських прав.
А кампанія Contract for Change, створена FCB Chicago та FCB New York для AB InBev, здобула Гран-прі в категорії PR за свій трирічний план запровадження органічних агротехнологій на американських фермах.
Трохи гумору
Попри неймовірні виклики, які постали перед креативними індустріями, свого почуття гумору креативники не втратили. Це доводять такі кампанії-переможці Cannes Lions Live 2021, як Can’t Touch This (Cheetos) під однойменний трек MC Hammer і Superb Owl (Reddit), що майстерно вклинилася у обговорення Супербоулу.
Кампанія The Bread Exam показала жінкам, як проводити самообстеження, щоб вчасно виявити рак грудей, на прикладі… хлібу. І продемонструвала цю процедуру під час кулінарної передачі.
А Burger King та David Madrid здобули два Гран-прі за кампанію, що представила футбольний клуб «Стівенідж», рейтинг якого найнижчий у Великобританії, в якості чемпіонів світу у відеогрі FIFA 20.
У другий день Cannes Lions Live 2021 Гран-прі здобули такі кампанії:
Гран-прі Media Lions
- Boards of Change (City Of Chicago, FCB Chicago, 2021)
- Naming the Invisible By Digital Birth Registration (Telenor, Telenor Pakistan Islamabad, 2020)
Гран-прі Creative Data Lions
- Saylists (Warner Bros, Rothco/Accenture Interactive Dublin, 2021)
Гран-прі Creative Strategy Lions
- Can’t Touch This (Cheetos, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2020)
Гран-прі Direct Lions
- Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)
Гран-прі PR Lions
- Contract for Change (AB InBev, FCB Chicago, 2020)
- The Bread Exam (Spinneys + Lebanese Breast Cancer Foundation, McCANN Clichy, 2021)
Гран-прі Social & Influencer Lions
- Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)
- Superb Owl (Reddit, R/GA San Francisco, 2021)
Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.
Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.
А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.
А ось ці кампанії отримали свої Гран-прі в понеділок.