Команда агенції VIVID вперше в Україні запустила бренд-ефект у TikTok для рекламної кампанії бренду Cheetos, що належить компанії PepsiCo.
Поки деякі бренди лише придивляються до мережі TikTok і тестують різні варіанти взаємодії з цільовими аудиторіями, команда VIVID вперше запустила візуальний 2D-ефект у TikTok для рекламної кампанії Cheetos — лончу бренду на території України.
У квітні агенція VIVID створила рекламну кампанію для Cheetos в TikTok «Cheetos відкривається — гра починається» з метою формування знання про бренд. Cheetos вривається на територію України шаленим хіп хоп балетом в пачці. А вісім блогерів пропонують своїм фоловерам в TikTok відчути себе крейзі балет-денсерами та долучитися до спеціального челенджу #cheetosfundance, танцювати під оригінальний трек, відриватися та створювати фанові відео з візуальним 2D-ефектом.
@yanadoga Го зі мною денсити у крутому єфекті Cheetos 💃🏽 Знімай відос, де ти відриваєшься у пачці,викладай з хештегом #cheetosfundance та вигравай Cheetos#
♬ Cheetos_Fun_Dance – Hurricat
@llazzerr Меганабір смачних Cheetos може стати твоїм 🔥 Покажи, як ти відриваєшся у пачці Cheetos. Денси як крейзі і викладай з хештегом #cheetosfundance 🤪
♬ Cheetos_Fun_Dance – Hurricat
«Першими запускати бренд ефект в ТікТок в Україні та ще й для запуску такого легендарного бренду, як Cheetos, — це дуже втішно, але водночас і величезна відповідальність. Розробити залучаючий, яскравий креатив з характером Бренду, який захочеться “приміряти на себе”; написати трек, який підсилить ідею та надихне креаторів танцювати та відриватися; розібратися у нескінченних гайдах та технічно впровадити бренд-ефект у життя — те ще завдання із галочкою. Тому дякуємо команді Cheetos за довіру та челенджовий таск і команді TikTok за підтримку та коучінг. Нам дійсно вдалося досягти максимального залучення цільової аудиторії, отримати крутий бренд-контент від юзерів та купу драйвових емоцій, пов’язаних з Cheetos», — каже Катерина Оверко, креативна директорка VIVID.
@serhinator ♬ Cheetos_Fun_Dance – Hurricat
@zenia_diamond #cheetosfundance Когда купила впервые Cheetos и увидела что на него тренд в ТикТоке 😅
♬ Cheetos_Fun_Dance – Hurricat
Кампанія тривала 6 днів і в результаті отримала 436М переглядів, а кількість UGC перевищила 11 700.