• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ороча психотерапія: організація Unga Lukas надає психологічну підтримку в грі World of Warcraft

1 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зробивши своєю платформою світ відеоігор, шведська некомерційна організація Unga Lukas вирішила запропонувати молоді психологічну підтримку прямо всередині популярної онлайн-гри World of Warcraft, задіявши для цього аватарів-орків.

Порушення психічного здоров’я серед шведської молоді діагностують дедалі частіше і призначають медикаментозне лікування. Але організація Unga Lukas, створена за сприяння Агенції громадського здоров’я Швеції, ставить за мету виправлення цієї ситуації за допомогою таких профілактичних заходів, як онлайн-підтримка. Тому, щоб поспілкуватися з молоддю там, де вона зараз проводить чимало часу, і допомогти їй у форматі анонімної бесіди, спеціалісти Unga Lukas звернулися до гри World of Warcraft, де ними була запроваджена своєрідна ороча психотерапія.

Група ризику

Аса Май Йонсон, операційна менеджерка Unga Lukas, пояснює: «Молоді необхідно поговорити про життя з кимось, хто дійсно вислухає. Нам треба зустріти молодь на її території і полегшити їй доступ до емоційної підтримки в моменти душевного виснаження. Ми наполягаємо на анонімності наших чатів, щоб їх учасники не боялися виговоритися».

Душевні негаразди серед молоді буває складно помітити. Зокрема й тому, що дорослі часто мають дуже обмежене уявлення про те, як молодь проводить свій час онлайн. Водночас дослідження показали, що люди, які щодня грають у відеоігри, почуваються загалом гірше, ніж ті, хто грають не так часто. Геймери, і особливо юнаки, також перебувають у групі ризику скоєння самогубства.

«Відеоігри можуть стати способом втечі для тих, хто почувається самотньо, або чиє душевне здоров’я похитнулося. Тому нам особливо важливо показати, що навіть всередині гри ми поряд і готові вислухати. Ми хотіли показати, що висловити складні почуття словами все ж можливо, і відкрити перед геймерами можливості для подальшої підтримки. Вже один той факт, що хтось уважно вас слухає, здатен вселити в людину надію і віру в свої можливості», – додає Аса Май Йонсон.

На сайті ініціативи orctherapy.ungalukas.se можна ознайомитися з короткою характеристикою орків Едзурга, Олурга і Гакора та дізнатися, як з ними можна зв’язатися у грі. За кожним таким аватаром стоять підготовані волонтери, які водночас є досвідченими геймерами. Скориставшись грою як місцем зустрічі, організація Unga Lukas сподівається, що така ороча психотерапія спонукає юних геймерів вчасно звернутися по допомогу.

Джерело

І це – далеко не єдина кампанія, спрямована на підтримку здоров’я геймерів.

Теги: здоров'яігрипсихологиясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.