• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

«Королева кепських роботів» Симона Гірч пояснює місячні в новій ініціативі Kotex

27 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Говорити про менструації нарешті стало дозволено, і бренди заговорили про них так, наче ця тема ніколи й не була табуйованою. І як це буває з різними колись надто «делікатними» темами, тим, що дозволяє розпочати діалог, часто стає гумор. Саме до цієї тактики вдався і бренд Kotex, який нещодавно приєднався до дискусії, розпочатої брендами гігієнічних товарів. В новій ініціативі Kotex взяла участь винахідниця Симона Гірч на прізвисько «Королева кепських роботів», яка пояснює, як «працюють» місячні, застосувавши для цього своє вміння майструвати різноманітні чудернацькі механізми.

Спільно з Kotex вона створила серію кумедних відео, які пояснюють, що відбувається під час менструального циклу.

Ця кампанія має на меті допомогти дівчатам краще зрозуміти, що таке місячні, і робить це вона в характерному стилі Симони Гірч, поєднуючи просвітницьку роботу з гумором. В одному з відео винахідниця збудувала «менструаційну машину», щоб наочніше продемонструвати менструальний цикл. А в другому відео і за допомогою іншого механізму вона пояснює, звідки беруться болісні спазми під час місячних.

В цьому другому відео Гірч вирішила перевірити, наскільки сильними є такі спазми. Для цього вона спробувала розчавити різні предмети у механічні матці, в якій можна створити характерний для цих спазмів тиск (1 кілограм на квадратний дюйм). Повітряна кулька від цього не луснула, а от пуста бляшанка погнулася і тюбик зубної пасти вичавився.

Гумор та прямолінійність

Відео, в яких Симона Гірч пояснює місячні, є частиною нової She Can Initiative від бренду Kotex. Ця ініціатива кидає виклик тим секретності та сорому, які й досі оточують тему місячних. Кампанія Kotex не настільки графічна, як кампанії Libresse і Thinx, але поради Гірч є прямолінійними та підбадьорливими.

«Пам’ятайте, у вас може текти кров п’ять днів поспіль, і ви не помрете від цього. Не знаю, що може бути крутішим за це», – каже вона.

А креативна директорка Ogilvy Chicago Інгер Тандеруп, яка працювала над цією кампанією, зазначила: «Надворі 2021 рік, а стигма навколо місячних і досі існує. Це негативне ставлення так глибоко вкорінилося в нашій культурі, що воно й зараз становить перепону для жінок та дівчат. Тому, щоб подолати забобони і пояснити як жінкам, так і чоловікам, як працюють місячні, нам потрібні поп-культура і контент на кшталт відео Симони Гірч».

Відео були оприлюднені до Дня менструальної гігієни, який за ініціативи організації WASH United відзначають 28 травня.

Джерело

Теги: гуморпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.