Говорити про менструації нарешті стало дозволено, і бренди заговорили про них так, наче ця тема ніколи й не була табуйованою. І як це буває з різними колись надто «делікатними» темами, тим, що дозволяє розпочати діалог, часто стає гумор. Саме до цієї тактики вдався і бренд Kotex, який нещодавно приєднався до дискусії, розпочатої брендами гігієнічних товарів. В новій ініціативі Kotex взяла участь винахідниця Симона Гірч на прізвисько «Королева кепських роботів», яка пояснює, як «працюють» місячні, застосувавши для цього своє вміння майструвати різноманітні чудернацькі механізми.
Спільно з Kotex вона створила серію кумедних відео, які пояснюють, що відбувається під час менструального циклу.
Ця кампанія має на меті допомогти дівчатам краще зрозуміти, що таке місячні, і робить це вона в характерному стилі Симони Гірч, поєднуючи просвітницьку роботу з гумором. В одному з відео винахідниця збудувала «менструаційну машину», щоб наочніше продемонструвати менструальний цикл. А в другому відео і за допомогою іншого механізму вона пояснює, звідки беруться болісні спазми під час місячних.
В цьому другому відео Гірч вирішила перевірити, наскільки сильними є такі спазми. Для цього вона спробувала розчавити різні предмети у механічні матці, в якій можна створити характерний для цих спазмів тиск (1 кілограм на квадратний дюйм). Повітряна кулька від цього не луснула, а от пуста бляшанка погнулася і тюбик зубної пасти вичавився.
Гумор та прямолінійність
Відео, в яких Симона Гірч пояснює місячні, є частиною нової She Can Initiative від бренду Kotex. Ця ініціатива кидає виклик тим секретності та сорому, які й досі оточують тему місячних. Кампанія Kotex не настільки графічна, як кампанії Libresse і Thinx, але поради Гірч є прямолінійними та підбадьорливими.
«Пам’ятайте, у вас може текти кров п’ять днів поспіль, і ви не помрете від цього. Не знаю, що може бути крутішим за це», – каже вона.
А креативна директорка Ogilvy Chicago Інгер Тандеруп, яка працювала над цією кампанією, зазначила: «Надворі 2021 рік, а стигма навколо місячних і досі існує. Це негативне ставлення так глибоко вкорінилося в нашій культурі, що воно й зараз становить перепону для жінок та дівчат. Тому, щоб подолати забобони і пояснити як жінкам, так і чоловікам, як працюють місячні, нам потрібні поп-культура і контент на кшталт відео Симони Гірч».
Відео були оприлюднені до Дня менструальної гігієни, який за ініціативи організації WASH United відзначають 28 травня.