Мережа АЗК WOG повідомляє про призначення на посаду директора з маркетингу Геннадія Карлінського. В його завдання увійдуть розробка та втілення нової маркетингової стратегії мережі.

Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних рітейлах. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів «Фуршет», компанії «Альцест» та мережі «Аптека Доброго Дня», керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa & UMi.
«Я радий приєднатися до колективу WOG. Мене надихають амбітні цілі мережі. Попереду — багато цікавої роботи у різних напрямках. Впевнений, разом з професійною командою компанії реалізуємо велику кількість неймовірних проектів та покажемо високі результати. Одна з основних цілей – випередити конкурентів при переході від стратегії 4Р до 4С», — прокоментував своє призначення Геннадій Карлінський.
Читайте також:
- Світлана Лобанова призначена креативною директоркою Havas Engage.
- Альона Андрієвська очолила агентство TWIGA`GO!.
- Олександр Павлов очолив креативне відеоагентство Lovivideo.