• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

MMR нагородив найкращі кейси в рамках Антикризового PR-марафону

21 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Названо претендентів на основні нагороди в рамках Антикризового PR-марафону
Share on FacebookShare on Twitter

Понад 12 тис онлайн голосів було загалом віддано за всіх номінантів, чимало годин витратили члени експертного журі для оцінки та рейтингування комунікаційних кейсів.

Не дивлячись на те, що конкуренція в деяких номінаціях рейтингу була невелика, дискусія щодо найкращих була чимала. Це пов’язано з тим, що рівень реалізації проєктів є надзвичайно високим. Компанії опікувалися не лише масштабністю, яскравістю та масовістю своїх проєктів, а наділяли їх цінностями і вирішували певний пул важливих проблемних для різних груп цільових аудиторій.

Отже, переможці всіх номінацій:

Комплексна PR-кампанія

Відповідність цілей і завдань результату, максимальне охоплення та ефективність для бізнесу — характеристики якісної PR-комунікації.

  • Медіа Група Україна з комунікаційною кампанією навколо шоу «Маска» на ТК «Україна», яке не залишилося непоміченим для різних груп ЦА.
  • «Київстар» з комплексним проєктом «4Gтягне», який обєднав традиційні медіа, інфлюенсерів та клієнтів компанії.
  • «Дарниця» з кампанією «Ліки для Софії», яка має на меті врятувати Софійський собор та його експонати від руйнування через зовнішні фактори.

Відкритість ТОП-менеджера

Перші особи своєю публічною позицією формують нову реальність в комунікаціях, підсилюючи силу бренду компаній, які вони очолюють.

  • Олександр Комаров, СЕО «Київстар»
  • Микола Тимощук, CEO холдингової компанії UFuture

Спонсорський проєкт

Приклад вдалої інтеграції цінностей бренду в масовий проєкт.

«Нова пошта» та Postmen та мистецький проєкт Міністерства культури «Леся Українка: 150 імен»

Проєкт В2G

Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою.

FAVBET (БФ Favorit Foundation) з проєктом «Цифровізація бібліотек», в рамках якого буде передано 5 тис комп’ютерів бібліотекам по всій країні

Employer Branding

Бренд роботодавця — є одним з основних інструментів комунікації компанії, це підтверджують кейси компаній-переможниць.

  • Coca-Cola
  • Eldorado

PR-команда

Найкращі та ефективніші профі працюють в компаніях:

  • «Нова пошта»
  • «Київстар»
  • Лінія магазинів EVA
  • UFuture

Корпоративний благодійний фонд

Такі проєкти лише на етапі зародження в Україні, тому інтеграція європейського досвіду в Україні є найкращим прикладом
L’Oréal Україна.


Також нагадуємо, що 16 травня в Києві відбулося вручення премії Mart Prize за найкращу обкладинку музичного альбому. Це перша нагорода в Україні, яка визначає досягнення одночасно в музиці і візуальному мистецтві.

Теги: комунікаціїконкурспреміїУкраїна

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Офіційний прийом заявок на участь у конкурсі Effie Awards Europe 2025 розпочато. Цього року організатори представили низку нововведень: нові категорії, спеціальну нагороду, інструмент підтримки для учасників та спеціальні умови для...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.