Понад 12 тис онлайн голосів було загалом віддано за всіх номінантів, чимало годин витратили члени експертного журі для оцінки та рейтингування комунікаційних кейсів.
Не дивлячись на те, що конкуренція в деяких номінаціях рейтингу була невелика, дискусія щодо найкращих була чимала. Це пов’язано з тим, що рівень реалізації проєктів є надзвичайно високим. Компанії опікувалися не лише масштабністю, яскравістю та масовістю своїх проєктів, а наділяли їх цінностями і вирішували певний пул важливих проблемних для різних груп цільових аудиторій.
Отже, переможці всіх номінацій:
Комплексна PR-кампанія
Відповідність цілей і завдань результату, максимальне охоплення та ефективність для бізнесу — характеристики якісної PR-комунікації.
- Медіа Група Україна з комунікаційною кампанією навколо шоу «Маска» на ТК «Україна», яке не залишилося непоміченим для різних груп ЦА.
- «Київстар» з комплексним проєктом «4Gтягне», який обєднав традиційні медіа, інфлюенсерів та клієнтів компанії.
- «Дарниця» з кампанією «Ліки для Софії», яка має на меті врятувати Софійський собор та його експонати від руйнування через зовнішні фактори.
Відкритість ТОП-менеджера
Перші особи своєю публічною позицією формують нову реальність в комунікаціях, підсилюючи силу бренду компаній, які вони очолюють.
- Олександр Комаров, СЕО «Київстар»
- Микола Тимощук, CEO холдингової компанії UFuture
Спонсорський проєкт
Приклад вдалої інтеграції цінностей бренду в масовий проєкт.
«Нова пошта» та Postmen та мистецький проєкт Міністерства культури «Леся Українка: 150 імен»
Проєкт В2G
Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою.
FAVBET (БФ Favorit Foundation) з проєктом «Цифровізація бібліотек», в рамках якого буде передано 5 тис комп’ютерів бібліотекам по всій країні
Employer Branding
Бренд роботодавця — є одним з основних інструментів комунікації компанії, це підтверджують кейси компаній-переможниць.
- Coca-Cola
- Eldorado
PR-команда
Найкращі та ефективніші профі працюють в компаніях:
- «Нова пошта»
- «Київстар»
- Лінія магазинів EVA
- UFuture
Корпоративний благодійний фонд
Такі проєкти лише на етапі зародження в Україні, тому інтеграція європейського досвіду в Україні є найкращим прикладом
L’Oréal Україна.
Також нагадуємо, що 16 травня в Києві відбулося вручення премії Mart Prize за найкращу обкладинку музичного альбому. Це перша нагорода в Україні, яка визначає досягнення одночасно в музиці і візуальному мистецтві.