• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

adidas об’єднує бігунів по всьому світу для участі в проєкті Run For The Oceans

20 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
adidas об’єднує бігунів по всьому світу для участі в проєкті Run For The Oceans

www.richardjohnsonphoto.com

Share on FacebookShare on Twitter

На честь Всесвітнього дня океанів, який відзначається 8 червня, adidas знову об’єднує бігунів по всьому світу для участі в проєкті Run For The Oceans і ще раз доводить, що спорт може змінити світ на краще.

adidas продовжує слідувати політиці сталого розвитку і прагне до вирішення проблеми океанського пластику. Цього року забіг Run For The Oceans пройде з 28 травня по 8 червня і стане четвертим за рахунком.

З 2015 року adidas виготовив понад 30 мільйонів пар кросівок з матеріалу Parley Ocean Plastic. Цей матеріал виготовлкено з перероблених пластикових відходів, зібраних в прибережних зонах. Хоча вже досягнуто немалого прогресу на шляху до сталого майбутнього, попереду масштабна робота по скороченню кількості пластику в океані.

adidas об'єднує бігунів по всьому світу для участі в проекті Run For The Oceans
www.richardjohnsonphoto.com

adidas надихає бігунів по всьому світу зробити свій внесок у вирішення проблеми. За кожен подоланий в період з 28 травня по 8 червня кілометр adidas і Parley приберуть еквівалентну кількість пластикових відходів. Це 10 пластикових пляшок — всього до 227 000 кілограм пластику з пляжів, узбережжя і віддалених островів.

adidas об'єднує бігунів по всьому світу для участі в проекті Run For The Oceans
www.richardjohnsonphoto.com

Благодійний забіг adidas і Parley вже об’єднав більше 3 мільйонів бігунів по всьому світу. Вони разом подолали 25,5 мільйонів кілометрів. Run For The Oceans допоміг зібрати 2,5 мільйони доларів, які були направлені до фонду Parley для розвитку екопросвітницьких програм та ініціатив по боротьбі із забрудненням океану. 92 школи приєдналися до програми Parley в 2019 році — як освітні центри та пункти збору пластикових відходів для місцевого населення. У програмі взяли участь 70 000 дітей та їх батьків. До 2025 року adidas планує досягти показників в 40 мільйонів учасників.

Для участі в забігу з 28 травня по 8 червня необхідно зареєструватися в додатку adidas Running і відстежувати свої пробіжки. За кожен подоланий кілометр adidas і Parley приберуть еквівалентну кількість пластикових відходів з пляжів — це близько 227 000 кілограм пластику.

Фільм Run for the oceans можна переглянути за цим посиланням.

Група adidas Runners Kyiv в соціальних мережах.

Сторінка adidas в соціальних мережах.


Читайте також: Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм — як архітектура здатна протидіяти зміні клімату.

Теги: екологіяздоров'яспортсталий розвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.