• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Поради, лайфхаки, факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами: головне з п’ятого вебінару для культурних менеджерів

12 Травня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Поради, лайфхаки, факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами: головне з п’ятого вебінару для культурних менеджерів
Share on FacebookShare on Twitter

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів».

На п’ятому і останньому вебінарі «Медіапартнерства та міжгалузеві взаємодії» поговорили про:

  • укладання медіапартнерств;
  • взаємодію з інформаційними партнерами протягом проєкту;
  • вдалі міжгалузеві взаємодії та креативні колаборації: що лежить в їхній основі.

Спікерка: Карина Борзаківська, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації креативних індустрій України (CIAU) та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні.

Навіщо розповідати про свій проєкт/захід/організацію в медіа? З яких джерел аудиторія черпає інформацію? Як обрати медіа для співпраці і знайти потрібний контакт? Про список неочевидних ЗМІ, приклади крутих міжгалузевих колаборацій, а також про факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами — дивіться на відеозаписі вебінару. А також читайте короткий конспект вебінару нижче.

Медіапартнерства

Медіапартнерства не виникають самі по собі. Це частина комунікаційної стратегії, інструмент досягнення певних цілей вашої комунікації. Та насамперед якісні комунікації — це не про кількість згадок у ЗМІ, а про те, як правильно та яким шляхом найкраще донести відповідну інформацію необхідним людям, і щоб ця комунікація привела до конкретних результатів (зміна громадської думки, приведення до реальних дій/результатів).

До того, як ви напишете в редакцію:

  • проаналізуйте свою діяльність та визначте, яку цінність надає ваша організація/проєкт/подія тощо людям, суспільству, співробітникам;
  • дайте відповідь на такі запитання: що найголовніше та найцікавіше у вашому проєкті/події/організації; чим ваш проєкт/подія/організація відрізняється від конкурентів; яка ваша аудиторія?

І взагалі визначтеся, чи ваш проєкт передбачає медіапартнерства. Чи вам достатньо вислати просто одну новину в ЗМІ. Якщо ви усвідомлюєте, що ваша діяльність чи захід передбачає декілька інфоприводів, краще спілкуватися з медіа щодо партнерства.

Модель медіапартнерств

Партнерство передбачає взаємовигідні умови для обох сторін. У випадку з медіапартнерствами — це win-win співпраця з редакціями ЗМІ:

  • ви надаєте корисний контент, ексклюзиви, прояви під час події (логотип на сайті, на брендованих конструкціях, промоматеріалах тощо);
  • ЗМІ інформують про проєкт/подію, акредитовуються на подію (реєстрація представника медіа на подію, з якої він (за наявності релевантного для медіа, яке він представляє, контенту) готує репортаж чи інший формат публікації).

Формула «Як безкоштовно розмістити свій матеріал у ЗМІ»

Як безкоштовно розмістити свій матеріал у ЗМІ

Матеріал повинен бути релевантним тому медіа, з яким ви хочете співпрацювати. В основі будь-якого медіапартнерства — користь для аудиторії (читача).

Модель медіапартнерства

Поради для успішного медіапартнерства

  • визначити відповідальну особу за зв’язки з медіапартнерами;
  • чітко розуміти цілі співпраці;
  • менше «ми»/«наша чудова організація» — більше про користь для читача;
  • домовленості мають бути зафіксовані в переписках, за потреби — у договорах чи меморандумах;

Початок співпраці

Яке медіа обрати

Яке медіа обрати

Як знайти свій контакт у медіа

  • стандартно вивчити сайт медіа і знайти контакти;
  • переглянути, хто з журналістів пише на вашу тему, зберегти імейл, знайти на ФБ;
  • підтримувати зв’язок, за можливості реагувати на запити, підказати коментарі, порадити експерта.

Як запропонувати співпрацю

Пітч представникам ЗМІ

Обов’язково в темі листа зазначте слово-тригер (назва події/проєкту/організації; коротке речення з декількох слів, про що саме йтиметься у листі тощо), за яким журналіст швидко зможе знайти саме ваш лист у своїй електронній скриньці. Лист із темою «Співпраця» може просто загубитись серед великої кількості подібних листів з приблизно такими ж темами, які щоденно отримують журналісти.

Ще декілька порад:

  • НЕ надокучати редакціям із запитом «Коли вийде наш матеріал?»
  • Якщо пообіцяли ексклюзив одному визначеному медіа, то це визначене медіа і має його отримати. Не інше.
  • Коли вийшов матеріал, максимально підтримайте його на власних інформаційних ресурсах.

Інфопривід для медіа під час події

Запрошення до акредитації — щонайменше за тиждень до події. Інфоприводом для медіа відвідати вашу подію може бути:

  • унікальне нагородження, рейтинги;
  • представлення результатів дослідження;
  • виступ непересічного, відомого спікера;
  • відкриття, презентація нового винаходу;
  • ексклюзивний передпоказ.

Як потрапити у новини на ТБ

  • актуальна тема — релевантна для ЦА медіа;
  • історія, емоційність, красива картинка, жива атмосфера;
  • факти та дослідження;
  • харизматичний спікер-експерт.

Але неможливо завчасно гарантувати присутність камер на події, навіть якщо ви в достатньо дружніх відносинах з редакцією чи продюсером телеканалу. Навіть якщо заздалегідь ви домовились про дату і час зйомки на вашій події, якщо в день вашого заходу раптово трапляється значно вагоміша подія чи інфопривід національного масштабу, скільки камер не було б у редакції, є ймовірність, що всі сили будуть направлені на висвітлення більш важливої новини. Це неможливо передбачити, при цьому вірогідність такого випадку не дуже висока. І це треба враховувати, прописуючи показники очікуваного медіаохоплення по ТБ в грантових заявках, наприклад.

Топ-факапи у взаємодії зі ЗМІ

  • Зробити розсилку на декілька контактів (у відкритій копії) і всім пропонувати співпрацю.
  • Писати в одну редакцію і помилитись зі зверненням (коли на початку листа до однієї редакції стоїть звернення до іншої редакції).
  • Не проаналізувати тематику медіа.
  • Укласти співпрацю і зникнути. 
  • Не виконати свою частину обов’язків.

Пам’ятайте: кожен проєкт і кожна співпраця — це ваша репутація як менеджера, репутація вашого проєкту/івенту/організації.

Міжгалузеві колаборації

Найкращі проєкти народжуються в процесі об’єднання декількох креативних команд, на стику різних галузей, під час обговорення успіхів та проблем.

Для чого клаборації?

Для чого колаборації

В основі міжгалузевої взаємодії завжди лежить спільна мета, яка відображається у спільному проєкті, спільних конкурсах, тематичних блоках на івентах, у спільній події, у залученні до подкасту в якості гостя тощо.

Наша ціль + пошук партнера зі схожими цілями та цінностями = об’єднання та залучення фінансування під конкретний результат.

Пропозиція партнерства

Пропозиція партнерства

Ще декілька порад:

  • Будьте зацікавленими і розповідайте про свій проєкт із очима, сповненими вогню.
  • Ваші офіційні медіа + соцмедіа також мають бути живими, оскільки ви посилаєтеся на них при знайомстві. 
  • Пам’ятайте, що медіарілейшнз вам у нагоді 😉

Що потрібно враховувати під час співпраці з представництвами міжнародних організацій?

Чим масштабніша організація — тим більше часу займає погодження з її представниками цитат, коментарів, релізів, візуальних матеріалів тощо. Тому:

  • максимально завчасно розробіть таймінг інфоприводів та основних активностей проєкту;
  • закладайте більше часу на погодження пресматеріалів, згадок тощо;
  • завчасно запросіть брендбук та інформаційні довідки.

Топ факапи у взаємодії з партнерами

  • Співпраця із контраверсійними особистостями/організаціями.
  • Невідповідність цілі проєкту діяльності партнера (особливо, у принципових етичних питаннях).

Читайте також головні думки з попередніх вебінарів:

  • про визначення цілей і каналів комунікації проєкту — за цим посиланням;
  • про шість етапів стратегії бренд-комунікації — за цим посиланням;
  • про контент-стратегію в SMM — за цим посиланням.
  • про візуальні комунікації та роботу зі шрифтами — за цим посиланням.
Теги: Асоціація креативних індустрій Українивебінарикомунікаціїкомунікації для культурних менеджерівКреативна Європамедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.