Іноді саме емодзі є тим, що допомагає рекламним комунікаціям бути почутими. Особливо, якщо мова йде про змагання з численними конкурентами за увагу молоді, як це буває, скажімо, в сфері швидкого харчування. Втім, потенціалом емодзі свого часу успішно скористалися й соціальні рекламні кампанії також.
I am a Witness (Ad Council, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)
Ця зворушлива анімація показала, що люди можуть протидіяти цькуванню, свідками якого вони стали, скориставшись у соцмережах простим зображенням ока. Іноді, дуже складно знайти правильні слова, щоб висловити жертві цькування співчуття і запропонувати підтримку. А такий простий емодзі-символ значно полегшив цей діалог.
Hemoji (Santa Casa Da Misericordia, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)
Завдяки цій кампанії зареєструватися як донор крові стало дуже просто. Для цього достатньо було додати до свого акаунту в соцмережах відповідний емодзі на позначення своєї групи крові. Тобто, коли у банків крові закінчувалася певна група, звернутися по допомогу вони могли до конкретної категорії донорів. Такий простий візуальний елемент став дуже дієвим заохоченням для реєстрації нових донорів.
Emoji Whopper (Burger King, David Miami, 2018)
Мережа Burger King завжди пропонувала споживачам замовити саме такий Воппер, як вони хочуть. А цією кампанією їй вдалося вклинитися у жваве обговорення того, на якій з платформ символ емодзі на позначення бургера правильніший. Для компанії це стало вдалою нагодою донести до аудиторії свою пропозицію, підкріпивши її подарунковими сертифікатами на свої бургери: у стилі Apple, у стилі Samsung та й взагалі у якому завгодно стилі. Це – хороший приклад того, як рекламні кампанії з емодзі можуть органічно вписатися в ширшу дискусію, привертаючи до бренда увагу всіх її учасників.
Taco Emoji Engine (Taco Bell, Deutsch Los Angeles, 2016)
Коли запит Taco Bell щодо створення емодзі на позначення тако задовольнили, мережа фастфуду вирішила відзначити цю нагоду, запросивши людей твітнути їй символ тако плюс абсолютно-будь-який інший емодзі. Кожен, хто так вчинив, отримав у відповідь на свій твіт тематичну гіфку або зображення, унікальне для кожної комбінації емодзі тако+… Настільки інтерактивна взаємодія в соцмережі була сприйнята аудиторією з неабияким ентузіазмом.
Emoji Ordering (Domino’s Pizza, CP+B Boulder, 2015)
Твітніть емодзі, щоб замовити піцу! Спростивши у такий спосіб процес замовлення, мережа Domino’s здобула чимало нових шанувальників. Адже чим легше у вас замовляти (на відміну від ваших конкурентів), тим більше шанс, що споживач вертатиметься до вас ще не раз.
А от Jeep від свого емодзі відмовився. Мовляв, та синя машинка й близько на жоден джип не схожа.