• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

23 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нове відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» розпочинається як простий збірник порад, як допомогти дітям із домашнім завданням. Але його тональність швидко змінюється, показуючи, що, коли школи зачинені на карантин, чимало дітей опиняється в дуже вразливому становищі. Адже, як нагадує ЮНІСЕФ, не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.

Через пандемію школи по всьому світу позачинялися на карантин. І це, стверджує ЮНІСЕФ, порушує одне з найфундаментальніших прав дітей – право на освіту. За даними ЮНІСЕФ, 897 мільйонів дітей по всьому світу не мають можливості навчатися вдома. У деяких із них умови вдома такі, що школа для них є не лише джерелом знань, а й просто безпечним місцем, куди можна втекти. А діти, які не мають доступу до освіти, стають ще вразливішими до експлуатації дитячої праці, злочинності та насильства.

Як показують дані, зібрані ЄС та ЮНІСЕФ, ця проблема спостерігається не лише в країнах, що розвиваються. Навіть в Європі у дітей може не бути власної кімнати, де вони могли б навчатися, або доступу до комп’ютера. Деякі з цих дітей є жертвами домашнього насильства. Та й у вчителів може не бути зв’язку із учнями в таких умовах. До цього і намагається привернути увагу кампанія.

Нерівне становище

Це відео, створене креативною студією Mutant та продакшн-компанією HAMLET, є зверненням до урядів із закликом лишити школи відчиненими.

Речник ЮНІСЕФ так прокоментував цю кампанію про можливість навчатися дистанційно: «Ми усвідомлюємо, що все це було проблемою і до пандемії. Але ми як суспільство схильні обманюватися, вірячи, що у нас по сусідству нічого такого не відбувається. Вимушене домашнє навчання під час кризи COVID-19 пролило світло на нерівність у становищі дітей і на те, як ця нерівність впливає на освіту, здоров’я та щастя дитини. Тому ми хочемо пересвідчитися, що суспільство не ігноруватиме цю проблему. Дуже важливо, щоб законодавці в своїх рішеннях брали до уваги добробут кожної дитини і скористалися нинішньою кризою як можливістю збудувати кращу та інклюзивнішу систему освіти».

А режисери AB/CD/CD, які зняли це відео, розповіли, що вони хотіли показати кожну сцену з точки зору дитини. Що відчуває дитина? Що вона бачить та чує в тій чи іншій ситуації? Вони спробували якомога точніше передати бачення світу дітьми, щоб глядачі могли уявити себе на їх місці.

Джерело

Теги: освітасоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.