• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

22 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів
Share on FacebookShare on Twitter

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку на проблему утилізації рекламних матеріалів в Україні. А також показати приклад того, що з відпрацьованої банерної тканини можна створювати нові речі, а не гори сміття на найближчі сотні років.

У першому дропі буде тільки 100 сумок, а далі їх можна буде отримати за попереднім замовленням. Щоб оформити замовлення, необхідно залишити заявку на сайті і зробити благодійну пожертву соціальному проєкту «Україна без сміття» від 600 грн. Усі виручені гроші спрямують на створення нового культурного об’єкта на ВДНГ, який об’єднає в собі Станцію сортування, перший в Україні Музей переробки і споживання, open air арт-простір і no plastic фермерський ринок.

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Зовнішня реклама, як і раніше, один із популярних носіїв. Але поєднання матеріалів у складі вінілових банерів роблять її небезпечною для навколишнього середовища, так як екологічного механізму утилізації в світі немає. Найчастіше вони йдуть на спалювання. За офіційною статистикою, в Україні йде в сміття більше 15 000 тонн банерів на рік. А розкладаються вони більш 500 років.

Так прийшла ідея дати друге життя використаним вініловим банерам, використовуючи цей матеріал для створення актуальних сумок-шоперів. Від того і назва проєкту: REBORD, яке співзвучне з англійським «reborn» — переродження. Тільки з акцентом, що це переродження матеріалів рекламних бордів. Кожна сумка матиме свій унікальний візерунок, так як шматочки рекламного зображення використовуються в рандомном порядку. А в подарунок від соціального проєкту УБС до кожної сумки буде йти фірмовий пін. Розробкою ідеї і дизайном займалося креативне агентство IAMIDEA.

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

«Переробка старих рекламних полотен в функціональні речі REBORD – це одна з green ініціатив Uklon. Ми робимо цей проект тому, що питання екології хвилюють нас, як компанію. Проектом REBORD ми хочемо закликати наших колег і партнерів наслідувати наш приклад і задуматися про те, якої шкоди вони можуть наносити довкіллю, а також знайти спосіб змінити ситуацію», — розповів директор з маркетингу Uklon Вадим Іщенко.

«Важливо було створити не просто мерч, який дарують і його забувають, а зробити настільки зручну річ, щоб її хотілося носити кожен день. Дизайн сумки зроблений так, щоб її можна було носити на роботу, класти ноутбук та інші речі», — коментує директор по стратегії IAMIDEA Арам Симонян.

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів
Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Апсайклінг-проєкт REBORD вже не перша ініціатива, яку Uklon реалізує у співпраці з організацією «Україна без сміття». Нещодавно компанія приєдналася до проєкту «Мий–Стискай–Сортуй», щоб привернути увагу до сортування і переробки вторсировини, яке залишається після доставки їжі. А також продовжує роботу над тим, щоб у користувачів сервісу завжди був вибір в сторону екологічності.

Більше про світові та українські проєкти та кампанії в підтримку екології і сталого розвитку читайте за цим посиланням.

Теги: IAMIDEAUklonекологіяситуативсталий розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Налагодити роботу клієнтського сервісу і не вмерти. Шлях від В2В до В2С

Анімаційну рекламу Innocent заборонили через «оманливі» екологічні твердження

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.