Як і інші великі релігійні події, місяць Рамадан – то для маркетологів час бурхливої діяльності. У цей місяць людей традиційно заохочують бути добрішими та позитивнішими, що ми й бачимо у всіх випущених до цієї нагоди кампаніях. Втім, телекомунікаційна компанія (і, зокрема, інтернет-провайдер) Ooredoo вирішила у цей місяць Рамадан донести до людей дещо оригінальніше послання.
Слоган цього бренда закликає «насолоджуватися інтернетом», але ж інтернет – не завжди приємне місце. Як і більшість інших винаходів, він був створений з добрими намірами, проте вплив його на наше життя залежить від того, як люди ним послуговуються. Фальшиві новини, мова ненависті, тролінг, цькування… Тому Ooredoo і агенція FP7 McCann Doha вирішили звернутися до людей, і насамперед до молоді, із закликом змінити інтернет на краще. Зробили вони це за допомогою алегоричного анімаційного відео, де інтернет – це дитина, яка росте, наслідуючи нас. А ми не завжди подаємо найкращий приклад.
На щастя, каже це відео, інтернет ще дуже юний, а ми ще маємо час виправити ситуацію.
А ось ця епічна алегорична анімація (теж із Катару) звертається до історії країни.