• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

20 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цим п’яти кампаніям з добірки Cannes Lions вдалося креативно прорекламувати снеки, привернувши увагу до своїх брендів у секторі, де вибір є просто величезним. Хтось із цією метою вдався до гумору, хтось – до активної взаємодії зі споживачами, а хтось – і до того, і до того. Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Cheetos Museum (Frito Lay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2018)

Бренду Cheetos вдалося підвищити продажі без усяких знижок або модифікацій своєї основної продукції. В чому ж тут секрет? А в тому, що бренд створив справжній онлайн-музей, де були виставлені чітос дивної форми, які нагадували що завгодно, від морських істот до американських президентів. Ця кампанія розпочалася з піару та активації в соцмережах, які й стали основою для подальшої реклами. Музей Cheetos навіть було відзначено золотим Левом в категорії Creative Effectiveness.

Rainbows (Doritos, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

Бренд Doritos висловив свою підтримку тим, хто ще не наважився на камінг-аут, випустивши продукцію веселкових кольорів та організувавши збір коштів для благодійної організації It Gets Better Project. Можливість поласувати такими веселковими чіпсами була винагородою за благодійну пожертву, оскільки в магазинах вони не продавалися. А кожен куплений пакетик дорітос закликав долучатися до благодійної акції, доводячи, що підтримка брендом ЛГБТ-спільноти не обмежується самими лише словами.

Ghost Pops (Simba, BBDO Johannesburg, 2006)

Ще одним прикладом успішної реклами снеків є ось ця південноафриканська кампанія. Її організатори слушно вирішили рекламувати свій продукт прямо там, де він продається. Дізнатися, як перетворити звичайний магазинний візок на візок-привид, а автомобіль з водієм на буцімто «безпілотника» можна тут. Ця кумедна активація влучно обіграла назву бренда і допомогла перезапустити його після десяти років відсутності на ринку.

Walkers (Pepsico, AMVBBDO London, 2010)

Бренд Walkers добряче взявся за англійське містечко під назвою Сендвіч, щоб довести, що його чипси – чудовий інгредієнт для кожного сендвічу. Місцеві жителі ділилися своїми бутербродними експериментами в соцмережах, а в основу цієї контент-кампанії лягли коментарі знаменитостей та реакція публіки на них. Бренду Walkers вдалося розкрутити одну маленьку ідею на максимум і продати на півтора мільйони більше пакетиків чіпсів.

Hippo Baked Munchies Snacks (Parle-Agro, Creativeland Asia Mumbai, 2010)

Індійські любителі похрумтіти снеками допомогли Hippo з організацією постачання його товарів у магазини, повідомляючи у твіттері, де вони не знайшли улюблений бренд на полицях. Швидко реагуючи на їхні запити, бренд Hippo зміцнив свою товариську репутацію і пересвідчився, що його продукція потрапить саме туди, де споживачі її шукають.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.