Цим п’яти кампаніям з добірки Cannes Lions вдалося креативно прорекламувати снеки, привернувши увагу до своїх брендів у секторі, де вибір є просто величезним. Хтось із цією метою вдався до гумору, хтось – до активної взаємодії зі споживачами, а хтось – і до того, і до того. Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.
Cheetos Museum (Frito Lay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2018)
Бренду Cheetos вдалося підвищити продажі без усяких знижок або модифікацій своєї основної продукції. В чому ж тут секрет? А в тому, що бренд створив справжній онлайн-музей, де були виставлені чітос дивної форми, які нагадували що завгодно, від морських істот до американських президентів. Ця кампанія розпочалася з піару та активації в соцмережах, які й стали основою для подальшої реклами. Музей Cheetos навіть було відзначено золотим Левом в категорії Creative Effectiveness.
Rainbows (Doritos, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)
Бренд Doritos висловив свою підтримку тим, хто ще не наважився на камінг-аут, випустивши продукцію веселкових кольорів та організувавши збір коштів для благодійної організації It Gets Better Project. Можливість поласувати такими веселковими чіпсами була винагородою за благодійну пожертву, оскільки в магазинах вони не продавалися. А кожен куплений пакетик дорітос закликав долучатися до благодійної акції, доводячи, що підтримка брендом ЛГБТ-спільноти не обмежується самими лише словами.
Ghost Pops (Simba, BBDO Johannesburg, 2006)
Ще одним прикладом успішної реклами снеків є ось ця південноафриканська кампанія. Її організатори слушно вирішили рекламувати свій продукт прямо там, де він продається. Дізнатися, як перетворити звичайний магазинний візок на візок-привид, а автомобіль з водієм на буцімто «безпілотника» можна тут. Ця кумедна активація влучно обіграла назву бренда і допомогла перезапустити його після десяти років відсутності на ринку.
Walkers (Pepsico, AMVBBDO London, 2010)
Бренд Walkers добряче взявся за англійське містечко під назвою Сендвіч, щоб довести, що його чипси – чудовий інгредієнт для кожного сендвічу. Місцеві жителі ділилися своїми бутербродними експериментами в соцмережах, а в основу цієї контент-кампанії лягли коментарі знаменитостей та реакція публіки на них. Бренду Walkers вдалося розкрутити одну маленьку ідею на максимум і продати на півтора мільйони більше пакетиків чіпсів.
Hippo Baked Munchies Snacks (Parle-Agro, Creativeland Asia Mumbai, 2010)
Індійські любителі похрумтіти снеками допомогли Hippo з організацією постачання його товарів у магазини, повідомляючи у твіттері, де вони не знайшли улюблений бренд на полицях. Швидко реагуючи на їхні запити, бренд Hippo зміцнив свою товариську репутацію і пересвідчився, що його продукція потрапить саме туди, де споживачі її шукають.