17 квітня о 15.00 відбудеться онлайн-лекція екс-директора з маркетингу Burger King Фернандо Мачадо — найсміливішого маркетолога в рекламному світі.
Дос’є Фернандо Мачадо
- зібрав колекцію з більш ніж 160 Каннських левів (8 з яких — Гран-прі фестивалю), 24 нагороди Yellow Pencil, нагороди Best of Show — One Show, Grandy і 2 Grand Effie в Північній Америці;
- єдина людина в історії, яка була двічі визнана grand brand genius за версією AdWeek;
- третій у списку найвпливовіших директорів з маркетингу за версією журналу Forbes;
- голова The One Club for Creativity;
- член ради D & AD Impact і комітету Cannes Lions;
- людина, яка обіграла Google сміливим креативним рішенням, працювала над реалізацією легендарних кампаній: Whopper Detour, Google Home of the Whopper, KFG, Burger Queen і McWhopper;
- автор легендарної кампанії Dove beauty sketches.
Лекція лише для сміливих
«Якщо під час рекламної кампанії ми не йдемо на ризик — значить ми щось робимо не так», — це філософія Фернандо Мачадо — найсміливішого директора з маркетингу в рекламному світі. Використовуючи стратегію сміливих креативних рішень, Фернандо перетворив Burger King у бренд-інфопривід.
Під час своєї лекції Фернандо розповість, як трансформувати свою креативність і надихати команду на грандіозні ідеї. Ми дізнаємося, як донести клієнту, що йти на ризик — це нормально та навчимося продавати сміливі ідеї навіть найсуворішим клієнтам.
У квітні цього року Фернандо залишає посаду директора з маркетингу, через 7 років роботи з Burger King. Тепер він очолюватиме маркетинг Activision Blizzard, одного з найбільших видавців відеоігор у світі (Call of Duty, World of Warcraft, Diablo etc). Ця лекція — квінтесенція його досвіду та знань, якими він готовий поділитися з усіма сміливцями рекламної індустрії.
Три кити лекції
Натхнення
- Методи розкриття творчого потенціалу в собі і своїй команді.
- Як правильно доносити команді ризиковані ідеї?
- Точка зору клієнта.
- Сенс продукту для аудиторії.
Ризики
- Чому, якщо ідея не розбурхує — вона не найкраща?
- Чому ризикованість є суперсилою впливових брендів?
- Як вільно творити за межами зони комфорту?
Продажі
- Як продати клієнтові найсмиливішу ідею?
- Як трансформувати рекламну кампанію в продажі?
Вартість лекції — 30 USD
Дата і час: 17 квітня, 15.00
Мова лекції — англійська.
Залишити заявку можна тут.
Пропонуємо вам також відвідати серію вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів.