• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами

3 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами
Share on FacebookShare on Twitter

2 квітня — Всесвітній день поширення інформації про аутизм. Autism Friendly Space разом з агенцією Trembita PR випустили тематичний гайд для бізнесу з простими правилами обслуговування клієнтів з РАС.

Спеціалізована програма Autism Friendly Space від асоціації Child.ua активно займається навчанням фахівців сервісної галузі роботі з клієнтами, які мають аутичні розлади. У партнерстві з агенцією Trembita PR за підтримки грантодавця Zagoriy Foundation асоціація протягом 5 місяців активно залучала до навчання нових учасників. А до Дня поширення інформації про аутизм партнери випустили тематичний гайд «Як правильно обслуговувати клієнтів з аутизмом».

«Сьогодні у світі з РАС (розладами аутичного спектру) живуть майже 2% людей. І вони потребують якісного обслуговування в закладах харчування, перукарнях, стоматологіях тощо. Для цього бізнес має володіти певними знаннями та навичками поводження з людьми з аутизмом. Завдяки цьому можна не тільки охопити додатковий відсоток клієнтів, а й отримати найвідданіших відвідувачів. Адже люди з РАС схильні прив’язуватися до зрозумілих та приємних для них місць та ситуацій. Потрібно лише опанувати кілька правил взаємодії та зробити обстановку трохи комфортнішою», — розповідає Анна Давиденко, координаторка проєкту AFS.

Основні правила

  • Люди з розладами аутичного спектру потребують більше часу на адаптацію в новій обстановці. Тому на обслуговування такого клієнта потрібно закласти як мінімум подвійний час та надати їм можливість самостійно озирнутися, заспокоїтися, зробити необхідні ритуали.
  • Людині, яка супроводжує клієнта з РАС, необхідно дозволити залишитись поруч. Бажано підготувати заздалегідь добірку фотографій приміщення закладу та фахівця — зокрема, в професійному одязі. Такі матеріали допоможуть близьким морально підготувати людину до відвідування. Дуже зручно, якщо ці матеріали будуть доступні на сайті закладу.
  • Оскільки люди з РАС основну інформацію отримують візуально, варто підготувати наочну брошуру з ілюстраціями про послуги. Для кафе це може бути меню з фотографіями, для перукарні або стоматології — комікси про кожен процес, що відбуватиметься під час роботи.
  • Люди з аутизмом — фанатично послідовні у своїх діях. Тому варто дотримуватися чіткої послідовності в роботі з таким клієнтом. Спочатку — час на знайомство з новою обстановкою. Потім — привітання. Після цього — наочні матеріали та послідовна розповідь про те, що, як і коли буде відбуватися. Говорити потрібно максимально просто, зрозуміло, без метафор.
  • До початку процедури треба надати клієнту можливість тактильно вивчити все, чим до нього будуть торкатися. Якщо обладнання видає звуки — увімкнути його заздалегідь. Можна запропонувати відвідувачу спеціальну тактильну іграшку чи обрати інший предмет, який буде його заспокоювати. Не можна квапити та намагатися вплинути на його вибір.
  • Багато людей з аутизмом уникають дотиків. Обов’язково потрібно попереджати клієнта заздалегідь, якщо необхідно до нього доторкнутися та пояснити причину й наслідок цих дій.
  • І головне – людей з РАС потрібно приймати такими, як вони є та ставитися до їхніх особливостей з розумінням. Давати їм вдосталь часу на те, щоб заспокоїтися, звикнути, роз’яснювати всі свої дії та за необхідністю – залучати до допомоги та спілкування людину, яка її супроводжує.

Якщо неухильно дотримуватися цих простих правил, люди з розладами аутичного спектру стануть лояльними постійними клієнтами, з якими в обслуговуванні не буде проблем.

Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами

До того ж наявність інклюзивних програм робить бізнес більш привабливим для суспільства. Згідно з дослідженнями Асоціації Child.UA, у компаній, що працюють з клієнтами з особливими потребами, індекс споживчої лояльності (NPS) завжди на кілька пунктів вище середнього на ринку. В рамках програми Autism Friendly Space (AFS), спрямованої на створення дружнього до людей з аутизмом простору, проводяться безкоштовні тренінги по взаємодії з такими людьми та адаптації до роботи з цією категорією клієнтів.


А ми нагадуємо, що Jooble проводить серію онлайн-зустрічей про інклюзивне працевлаштування.

Теги: бізнессоціальна відповідальністьсоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.