Британська онлайн-платформа Moonpig, де люди обмінюються листівками і подарунками, оголосила про повернення іконічних поросят до свого брендингу. Таке повернення її маскота у вигляді нових анімаційних персонажів стало приємним сюрпризом на тлі інших першоквітневих кампаній.
Як зазначив директор з маркетингу Moonpig Крістоф Фейгі: «Наш бренд з його джинглом є одним із найвпізнаваніших у Великобританії. Але в ході свого розвитку ми загубили ще один ключовий аспект свого бренда, який був для нас унікальним – поросятко. Тому ми вирішили, що настав час повернути його».
Скільки є призначень у платформи Moonpig, стільки буде й поросят. Вони змінюватимуть свої костюмчики, щоб відображати дедалі ширший спектр вітальних листівок, які пропонує компанія. Комусь буде більше до вподоби порося-динозавр, комусь – порося-супергерой, а ще комусь – порося-авокадо.