До свого 11-річчя український онлайн-сервіс замовлення авто Uklon спільно з креативним агентством I am IDEA і відеопродакшн-студією 120seconds створили іронічний ролик. У ньому вони розповіли про успіхи й падіння компанії за цей час.
Зйомки ролика проходили в офісі компанії, участь у ньому взяли реальні члени команди.
«Хотілося зробити цей ролик як маніфест — розповісти про досягнення, успіхи, але не душно, без банального “успішного успіху”. Uklon — це продуктова технологічна компанія, зі своїм настроєм і темпом, ми постійно розвиваємося, придумуємо щось нове і часом можемо оступатися, робити помилки. Ми відкриті і нічого не приховуємо, тож вирішили розповісти не тільки про перемоги, а й про “бока”, зробивши це через падаючі карти та інші смішні ситуації. До того ж, ми хочемо надихнути і підбадьорити наших співробітників, партнерів, тому що вже вдруге ми зустрічаємо наш День народження в локдауні», — розповів CMO компанії Uklon Вадим Іщенко.
З 2010 року відбулося безліч перетворень, Uklon трансформувався з порталу з вкладкою виклику таксі в хмарний продукт, який безперервно забезпечує свободу переміщення мільйонам користувачів. Сьогодні у додатки понад 7,5 млн завантажень, через яке проходить від 2 млн замовлень на місяць. Uklon доступний в 23 містах України, займаючи лідируючі позиції в кожному з них. Тільки з початку року компанія посилила присутність, додавши ще чотири міста — Луцьк, Рівне, Тернопіль та Білу Церкву.
Uklon пропонує масу опцій при замовленні таксі: обрати машину з мовчазним водієм, вказати, що з вами буде тварина або потрібне авто з дитячим кріслом. Ще, наприклад, замовити електрокар, пошерити поїздку з другом, або вибрати AntiCOVID клас авто з захисними перегородками. Пасажири і водії під час поїздки застраховані на суму 1 млн гривень, а доставка — 15 тис. гривень.
Вітаємо Uklon з 11-річчям і пропонуємо також переглянути, як людина-мотоцикл продовжує мчати дорогою в рекламі страхової компанії Progressive. Так, людина-мотоцикл, вам не здалося.