• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Шлях офісного самурая, або Клієнтські гойдалки в житті івент-агентств

23 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Шлях офісного самурая, або Клієнтські гойдалки в житті івент-агентств
Share on FacebookShare on Twitter

Олексій Куликов, засновник івент-агентства Ant@Hill, про те, що таке клієнтські гойдалки і шлях офісного самурая, а також про те, чому важливо зберігати гарні відносини з колегами (навіть з ексколегами) і цінувати налагоджені ділові зв’язки.

Олексій Куликов, засновник івент-агентства Ant@Hill

У відносинах пари «клієнт — замовник» насправді завжди беруть участь три сторони: клієнт, агентство та постачальники агентства. І ця, на перший погляд, неважлива деталь впливає на всю конструкцію, тому що ринок складається з цих трьох одиниць.

Якщо ви клієнт, то потрібно брати цей факт до уваги. А ще — враховувати так званий ефект «шляху офісного самурая», який не втратив своєї актуальності.

Для тих, хто забув, нагадаємо його кодекс:

  • Слід щодня розмірковувати над звільненням. Прокидаючись — думай про звільнення, засинаючи — поринай в думки про звільнення.
  • Лише позбувшись страху втратити роботу, ти вирівняєш свій кар’єрний шлях. У звільненні немає безчестя, люди низькі й боягузливі тремтять за своє місце, в офіс-самурая ж не місце, а шлях.
  • Слідувати шляху належить рішуче й незворушно.

Ким був придуманий цей гумор, мені невідомо, але думки веселі, а аналогії часто досить влучно відображають навколишню дійсність.

Вічних клієнтів не існує

Жарти вбік, але прагнення до зміни місця роботи — це щось, що складно і шкідливо ігнорувати. Відсутність страху перед звільненням або постійна готовність до нього дозволяють співробітнику діяти у власних інтересах і розвивати свою кар’єру не так низкою підвищень на одному місці, як низкою звільнень і підвищень при працевлаштуванні на нове місце. Із цим фактом варто змиритися і навчитися правильно взаємодіяти з офісними самураями як івент-агентствам, так і їхнім клієнтам.

Як це працює? Будь-яка система сервісу будується на стосунках із людьми. У кожного співробітника/менеджера за роки складається команда колег і підрядників, яким він довіряє. З ними він може краще реалізовувати поставлені перед ним завдання. Погодьтеся, набагато зручніше працювати з перевіреною командою, ніж щоразу заново вибудовувати всі комунікації з нуля. Перевірений попередніми проєктами ланцюжок постачальників є силою і продуктивністю будь-якого самурая.

Безумовно, це твердження працює в ідеальних умовах, без участі життєвих факторів і різноманітних змін. Але висновок такий: як правило, не існує вічних клієнтів і вічних замовників в особі компаній, але з окремими людьми шанс на тривалі відносини і співробітництво набагато вищий.

Важливо пам’ятати, що всередині і нашого, і будь-якого іншого агентства також живуть офіс-самураї, що створює певну тривалу круговерть виконавців та замовників.

Уявімо ситуацію, що ви познайомилися з клієнтом, зробили проєкт і в процесі роботи над проєктом роззнайомилися зі співробітниками клієнта. Потім ви, вкладаючи час і зусилля, налагодили стосунки, досягли розуміння і виявили загальні цінності. І ось у певний момент хтось зі співробітників клієнта переходить в іншу компанію. І якщо ви виконали попередні умови — тягне вас за собою.

Колесо офісної сансари

Що відбувається далі? А далі ви вже знайомитеся з новою компанією і пробуєте працювати з новими проєктами. Але що в цей час відбувається зі старим клієнтом? А там відбувається дзеркально те ж саме: на місце, що звільнилося, приходить інший співробітник зі своєю командою — і поступово обсяг замовлень від попереднього клієнта починає падати.

Ось така круговерть, яку ми називаємо «клієнтські гойдалки» або колесо офісної сансари. Воно крутиться і приводить нових клієнтів, при цьому позбавляючи старих.

Безумовно, завжди є низка факторів, таких як довгострокові договори, ширше коло знайомств, форс-мажори… Але якщо раптом ми стикаємося з компанією, з якою досить довго працює агентство-конкурент, необхідно бути готовим до того, що колесо офісної сансари в певний момент може прокрутитися.

Колесо офісної сансари

Які ж висновки можна зробити у зв’язку з такою ситуацією?

Бережіть свої відносини з колегами, цінуйте налагоджені ділові зв’язки і тих, хто готовий з вами рухати нові проєкти, — чи то постачальника, чи то клієнта. Якщо ви переходите працювати в якусь нову компанію, для вас буде цінним активом зберегти налагоджені контакти з різними агентствами й підрядниками.

Якщо ж ви керівник компанії і взяли нового менеджера до себе у структуру, то майте на увазі, що він буде набагато ефективніший зі своїм попереднім досвідом, ніж вибудовуючи нові комунікації. Налагоджені зв’язки тільки підсилюють нового менеджера, адже міцно побудовані відносини і згуртована команда — це потужна база.

Водночас перехід ключового менеджера з однієї компанії в іншу запускає процес оновлення і перегляду старих алгоритмів.

А івент-агентствам можна порекомендувати триматися своїх принципів і цінностей. Вас полюбили не за те, що ви підлаштовуєтеся під кожного клієнта, а за те, що можете стабільно створювати свій якісний продукт/послугу. Не варто розповідати, що якийсь тендер був програний через несумлінність клієнта. Просто наберіться терпіння — і колесо може зрушитись. Ми живемо в соціальному світі, і не тільки креативні рішення від агентства або цінове питання впливають на перемогу в тендері, а й ваші відносини з людьми.

Самі по собі клієнтські гойдалки — це не погано і не добре. Ми говоримо про те, що існує такий феномен. І хоча для багатьох це може здаватися банальним, але цей фактор дійсно важливий і його потрібно враховувати.

Мистецтво дотику

Отже, у кожного з тріо «клієнт — агентство — підрядники» є свої цілі й завдання. Хтось хоче більше заробити, хтось — менше витратити. Але в межах проєкту є одна спільна мета — успішно його реалізувати. А оскільки агентство виступає найенергійнішою ланкою в кожному проєкті, то саме воно і є точкою дотику між клієнтом і підрядником та може переконати всіх інших у загальній цінності і спільній задачі, щоб цей проєкт завершився класно. Тому варто враховувати всі лінії і взаємозв’язки, що проходять через нього.

У будь-якій ситуації будьте людиною, спілкуйтеся нормально. Наявність хороших відносин дозволяє вам зберегти замовлення і поліпшить результат спільної роботи.

Фото в заголовку: Grace Ho / Unsplash


Читайте також статтю Олексія Кулікова про те, яким має бути івент-менеджер 2021: що повинен знати та вміти?

Теги: івенткорпоративна культураменеджментнатхненняпоради

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

Стартував конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.