Мережа Pizza Hut останнім часом дедалі частіше пригадує старі-добрі 1980-ті роки. Доставка та їжа на винос тоді й близько не були в такому пріоритеті як зараз, а в кожній американській піцерії стояли ряди аркадних автоматів з відеоіграми для розваги відвідувачів. А зараз мережа Pizza Hut вирішила трохи зблизити минуле з сучасним, для чого вона спільно з японським розробником відеоігор Bandai Namco перенесла аркадну гру Pac-Man на свої коробки з піцою.
На цій лімітованій серії коробок (із ретро-логотипом для антуражу) надруковано лабіринт для Колобка. Зроблено це не лише для того, щоб пробудити відчуття ностальгії у споживачів. Зіграти в Пекмена на цій коробці дійсно можливо – у доповненій реальності. Щоб запустити гру, треба відсканувати QR-код на коробці. Це перетворить її на ігровий інтерфейс у реальному світі, дозволяючи поганяти Колобка надрукованим лабіринтом.
Таке ігрове застосування AR є цікавим і саме по собі, а на додачу до цього мережа Pizza Hut заохочує шанувальників Пекмена постити свої результати в соцмережах, щоб взяти участь у розіграші справжнього аркадного автомату Pac-Man. У такий спосіб споживачі отримують можливість відтворити ту соціальну атмосферу, властиву піцеріям, за якою вони, певно, скучили за час пандемії.
Хто там був, той пам’ятає
Обличчям кампанії став актор Крейг Робінсон. Він пригадує: «У кожного, чиє дитинство припало на 1980-ті, залишилися свої особливі спогади про мережу Pizza Hut. Хтось був у її книжковому клубі BOOK IT!, а хтось – відзначав там свої спортивні перемоги з товаришами по команді. Я пам’ятаю, як приходив туди і згодовував Пекмену цяточку за цяточкою, поїдаючи водночас шматочок за шматочком піцу. Аркадні ігри в ресторані – то для мене малого була найкраща розвага».
Що ж, повернення Пекмена у сучасну мережу Pizza Hut видається розумним кроком. Хоча б і тому, що сама форма його, та ще й з характерним звуком жування, підсвідомо так і нагадує про піцу, від якої хтось вже шматочок відрізав.