• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Трощити морозильники та стіни: кампанії, що успішно задіяли креатив у геймінгу

13 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

За даними WARC, у 2020 році глобальні інвестиції брендів у відеоігри сягнули 844 мільйонів доларів, а світова спільнота геймерів в умовах локдауну розрослася до 3,4 мільярдів людей. Тому організатори Cannes Lions оприлюднили добірку кампаній, успіх яким приніс саме креатив у геймінгу: від радикальної боротьби з мороженим м’ясом до прайд-параду, невразливого для ненависників.

Keeping Fortnite Fresh (Wendy’s, VMLY&R Kansas City, 2019)

Американська мережа фастфуду Wendy’s вирішила задіяти в своїй кампанії Fortnite, найпопулярнішу гру світу. Її легко впізнаваний маскот – дівчинка з рудими косами – розтрощила всі морозильники в грі, щоб привернути увагу до того, що бургери Wendy’s роблять виключно зі свіжої (а не мороженої!) яловичини. Все це показує, чому так важливо пильнувати кожну можливість, коли бренд має шанс гармонійно вписатися в гру, а потім ще й підсилити цей ефект за допомогою соцмереж.

The Galaxy Skin (Samsung, R/GA New York, 2019)

Компанія Samsung теж добре усвідомлювала, що взаємодія з гравцями у Fortnite – це її шлях до сердець молодої аудиторії. Вона створила для гри ексклюзивний скін, який можна було отримати, лише придбавши смартфон Galaxy Note 9. Створивши такий омріяний ігровий аксесуар, Samsung вдало позбулася репутації корпоративних зануд і не менш вдало підвищила продажі Note 9 на 243% серед 18-24-річних користувачів.

Skin for Skin (Apotek Hjartat, Wenderfalck Stockholm, 2020)

Скіни стали обов’язковим елементом для всіх великих ігрових франчайзів. Тому брендам доводиться постійно вдосконалювати свій креатив у геймінгу, щоб виділитися в цьому плані на тлі всіх інших. Шведському бренду гігієнічних товарів Apotek Hjärtat, зокрема, вдалося перетворити ігрові скіни на рекламний канал засобів для догляду за шкірою. У такий спосіб ця винахідлива кампанія знайшла підхід до молодої і практично невловимої категорії споживачів.

Tear Down This Wall (The DDR Museum Berlin, 2020)

Німецький Музей НДР дав людям можливість взяти участь у поваленні Берлінського муру в Minecraft. Доповнена реальність була використана, щоб «відбудувати» цей мур там, де він був у реальному світі. Цей цікавий захід показав молоді, наскільки значною частиною історії Берліну була ця споруда, і став хорошим прикладом влучного поєднання віртуального та реального світів.

Los Santos Pride (Stockholm Pride, Garbergs Stockholm, 2017)

Сповнене злочинності місто Лос-Сантос в грі Grand Theft Auto – не те місце, де можна безпечно провести прайд-парад з веселковими прапорами, пересувними платформами і загалом всім, що там має бути. Проте організаторів Stockholm Pride це не зупинило. Віртуальний парад, що пройшовся вулицями цього ігрового міста, зробили невразливим, щоб показати, що любов завжди буде сильнішою за ненависть. Ця кампанія стала прикладом провокативного застосування ігрового середовища, ставши широко відомою і спровокувавши жваве обговорення.

Джерело


До речі, під час LIONS Live геймінг був названий одним з найперспективніших напрямів для нетипового креативу.

Теги: ігрикреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.