Конкурс Young Lions Live Award 2021, який проводиться в партнерстві з Unruly, запрошує до участі всіх креативників у віці від 18 до 30 років. Якщо ви бажаєте помірятися навичками зі своїми колегами, дайте свою відповідь на бриф, запропонований глобальною неурядовою організацією World Wildlife Fund.
ОЗНАЙОМИТИСЯ З БРИФОМ ТА ДОДАТКОВИМИ МАТЕРІАЛАМИ
Розклад Young Lions Live Award 2021:
Початок прийому робіт – 5 березня.
Завершення прийому робіт – 19 березня.
Оголошення переможців – 14 квітня.
Креативний бриф для Young Lions Live Award 2021
Клієнт: World Wildlife Fund
Назва проєкту: Love It or Lose It
Завдання
WWF – одна з провідних природозахисних організацій світу, яка ось уже 60 років працює в майже 100 країнах, щоб посприяти процвітанню людей та природи. Кількість її прихильників сягає понад 5 мільйонів. WWF ставить за мету застосування наукових рішень для збереження біорізноманіття на планеті, припинення деградації довкілля та боротьби з кліматичною кризою. Наша робота ведеться в шести основних напрямках: клімат, продовольство, ліси, прісні води, океани та дика природа.
Довкілля зіткнулося з численними критичними проблемами, і всі ми на планеті зараз переживаємо кризовий період. Час, який нам лишається на захист безцінних природних ресурсів, необхідних для безпеки, здоров’я та процвітання, поступово спливає. І нам необхідні люди, яким не байдуже і які готові діяти, щоб допомогти нам повернути цей процес назад.
З цією метою WWF нещодавно запустив нову кампанію Love It or Lose It. У ній ми задіяли ідеї любові та втрати, щоб поінформувати всіх про зв’язок та взаємозалежність між людьми та природою, вплив людської діяльності на довкілля та ті втрати, які на нас чекають, якщо ми не ставитимемося з любов’ю до світу природи. В цій кампанії ми зосередили увагу на любові, оскільки любов – сильне та глибоке почуття, зрозуміле кожному, а наше розуміння сповнених любові стосунків дозволяє провести паралель із важливістю зв’язку між людиною та природою. Зокрема:
- Любов – то для нас дорогоцінний ресурс, оскільки без неї ми не здатні процвітати.
- Любов вчить нас принциповій цінності таких явищ як відповідальність, зв’язок та взаємозалежність.
- Тож, коли ми любимо щось, ми не просто це захищаємо.
- Ми цінуємо це, поважаємо та плекаємо.
- І робимо все, щоб не втратити.
До запуску кампанії Love It or Lose It в лютому 2021 року WWF вже створив особистість бренда і креативні матеріали для трансляції та розміщення в друкованих медіа і на білбордах, як англійською мовою, так і іспанською. Ми також розробили деякі активації в соціальних медіа, щоб привернути увагу людей протягом перших кількох місяців. Проте ми б хотіли провадити цю кампанію впродовж двох-трьох років і втримувати на високому рівні ентузіазм аудиторії, створюючи протягом цього часу цікаві активації.
Ваше завдання
Ми звертаємося до вас, щоб ви розробили креативний пітч для великої, цікавої та інтерактивної події чи активації, пов’язаної з цією кампанією. Питання полягає в наступному: Як WWF може не просто пояснити людям суть кампанії Love It or Lose It, але й переконати їх взяти в ній участь, пробудивши в них ентузіазм щодо ідеї захисту природи? Підхід має бути масштабним за охопленням аудиторії, але стислим у часі. Тобто потрібно щось, здатне задіяти від 1 до 10 мільйонів людей впродовж 30-денного періоду. У вашому креативному пітчі ми б хотіли побачити візуальні матеріали, контент, технології та інші елементи, які покажуть нам ваше бачення ідеї, те, як вона буде виглядати, працювати, звучати та відчуватися.
Цільова аудиторія
WWF прагне досягти людей, які не є його учасниками, і охопити весь широкий загал. Втім, для своєї кампанії ви можете обрати якусь конкретну демографічну групу, якщо бажаєте. Запуск кампанії розпочнеться в США і першою її аудиторією буде населення США, але існує можливість, що цю кампанію буде реалізовано в інших країнах світу також.
Інсайт
Створення ефективного маркетингу для охорони природи є непростим пошуком рівноваги між надією та невідкладністю. Проблеми довкілля, з якими стикається планета, є величезними і існує нагальна потреба вирішити їх, перш ніж стане запізно. Тому нам потрібно, щоб люди не втрачали свого запалу і були готові допомогти. Але іноді думки про невідкладність та колосальність проблем можуть приголомшити аудиторію і викликати у неї почуття власної безсилості, що, в свою чергу, спонукає їх здатися та опустити руки. А оскільки проблем у світі існує чимало і всі вони змагаються за увагу людей, люди іноді просто відкладають проблеми довкілля на потім. Але ситуація у нас кризова, і людство не може собі дозволити зсувати довкілля вниз у списку пріоритетів. Тому комунікаційні завдання, з якими постійно має справу WWF, є такими:
- Як виразити нагальну потребу та спонукати людей не бути байдужими і звернути увагу на проблему, але водночас не залякати їх до повної відмови від боротьби?
- Як дати людям надію, натхнення та мотивацію діяти і вселити в них віру, що вони здатні вплинути на ситуацію?
- Як на тлі інших нагальних проблем світу пересвідчитися, що справа захисту довкілля не залишиться непоміченою, а захист природи стане пріоритетом для людей?
Креативні концепції, які ви розробите для кампанії, повинні вирішувати ці комунікаційні завдання. І пам’ятайте, що ми – неприбуткова організація, і наш бюджет на кампанії є доволі обмеженим. Зважайте на це, розробляючи свої пропозиції.
Стратегія
Ваша креативна ідея повинна втілювати «що» та «як». Головний заклик до дії («що»), який увійде в усі комунікації Love It or Lose It, спонукає любити природу та виказувати цю любов, захищаючи її. Тому це має бути частиною послання у вашому пітчі. Іншою частиною вашого завдання є «як». Як у цікавий спосіб заохотити аудиторію показати свою любов? Як спонукати людей поділитися, що саме вони люблять у природі? Як надихнути людей любити природу, щоб не втратити її?
Ключове послання
Всім для процвітання потрібна любов, і природа тут – не виняток. Людська діяльність поставила під загрозу світ природи. Тепер для нас настав час плекати природу – зупинити винищування лісів, захищати океани та прісні водойми, стабілізувати клімат та впевнитися, що і у людей, і у диких тварин є майбутнє. Природа потребує нашої любові. Не дозвольте їй щезнути. Вибір за нами. Любити або втратити.
Додаткова інформація до брифу
Додаткові позиції та послання
- Відвідайте сайт wwf.orq/love (англійською мовою) чи wwf.orq/amar (іспанською мовою), щоб дізнатися докладніше про деякі з окреслених нижче тем.
- Що ми любимо: океани, що буяють життям, незаймані ліси, чисті прісні водойми, біорізноманіття, численні джерела продовольства, стабільний клімат.
- Загрозу втрати становлять: незаконне та нерегульоване рибальство, незаконне знищення лісів, втрата природного ареалу, браконьєрство, погано спланована забудова, харчова промисловість, яка суперечить принципам сталого розвитку, танення льодовиків та стрімке зростання викидів парникових газів.
- Природа дає нам надію навіть у найскладніші часи. Вона дає нам повітря, яким ми дихаємо, воду, яку ми п’ємо, та ресурси, від яких ми всі залежимо. Але майбутнє природи зараз під загрозою. Ми нечуваними досі темпами втрачаємо ліси, диких тварин, прісні водойми і багато іншого. Тому доведіть природі свою любов, доки ще не пізно.
- Подумайте про всі куточки світу, які нам дорогі. І не лише їхньою красою, а й усім тим, що вони нам дають: повітря для дихання, питну воду, прихисток для диких тварин. Багато які з цих територій перебувають під загрозою через діяльність людини: від знищення лісів та браконьєрства до викидання парникових газів. Настав час, коли ми повинні їх захищати. Вибір за нами. Навіщо ризикувати втратити куточки світу, які ми любимо?
Ось дев’ять куточків світу, які ми любимо і які не можна втрачати. Вони зараз як ніколи потребують любові.
- Великі північні рівнини. Зараз ці луки активно розорюють під сільське господарство. Співпрацюючи з корінним населенням, фермерами та урядом, ми можемо знайти спосіб захистити цей життєво важливий ландшафт.
- Амазонія. Це чудове місце є водночас найбільшим у світі осередком винищення лісів. Вона потребує нашого негайного втручання, щоб уникнути масштабної та незворотної катастрофи. Разом ми могли б задіяти місцеві спільноти та уряди для пошуку компромісу між економічним розвитком та захистом природи.
- Південна Африка. Браконьєри, що полюють на слонів та носорогів, лишаються проблемою у місці, яке мало б бути мирним прихистком для людей та тварин. У співпраці з урядами та спільнотами ми можемо зупинити нелегальну торгівлю дикими тваринами, позбутися попиту на органи диких тварин і спланувати майбутнє, де люди та дика природа процвітатимуть разом.
- Арктика. Стрімке потепління планети через спричинену людьми кліматичну кризу чинить хаос у вразливій арктичній екосистемі. Ми ще можемо встигнути зупинити цю чималу загрозу і збудувати майбутнє, де люди та природа будуть у безпеці.
- Східні Гімалаї. Дика природа в цьому регіоні приваблює браконьєрів, які вбивають тигрів та носорогів і продають їх органи на чорному ринку. Ми повинні захистити цих тварини, спільними зусиллями зупинивши незаконну торгівлю.
- Дощові ліси Суматри. Більша частина тропічного лісу, що вкривав 17000 островів Індонезії, була винищена. Натомість на його місці розбито плантації олійних пальм, що також шкодить економіці місцевих спільнот. Ми прагнемо убезпечити ті осередки лісу, що лишилися, з усім їх біорізноманіттям.
- Долина річки Меконг. У цьому регіоні зараз відбувається масштабне винищення лісів. Колись далекі від цивілізації куточки переживають стрімку трансформацію та вторгнення погано спланованої інфраструктури. Ми знаємо, що наше ставлення до природи прямо пов’язане з появою інфекцій та пандеміями. Таким чином захист лісів та прісних водойм, боротьба з торгівлею дикими тваринами і стратегічне планування інфраструктури могли б убезпечити нас від поширення захворювань.
- Басейн річки Конго. Безкарне браконьєрство та нерегульована чи незаконна розробка родовищ корисних копалин ставить під загрозу життєздатність цього регіону. Ми повинні шукати рішення, що захистять ліси, водойми та диких тварин цього регіону і водночас допоможуть людям, які тут живуть.
- Світовий океан. Такі загрози як надмірне рибальство, пластикове забруднення та кліматична криза ставлять під загрозу і океани, і, разом із ними, всіх нас. Ми могли б захистити їх, підтримуючи прибережні екосистеми, спонукаючи уряди вживати заходів проти пластикового забруднення та купуючи лише ту рибу, яку було виловлено із дотриманням принципів сталого розвитку.
Трохи статистики, дотичної до наших шести цілей
Звіт WWF «Жива планета» за 2020 рік показує:
- Скорочення популяцій хребетних тварин (ссавці, птахи, земноводні, рептилії та риби) в середньому на 68% за період, менший ніж півстоліття (1970–2016 роки).
- Популяції диких тварин у екосистемах прісних водойм зазнали найбільших втрат, ніж будь-який інший біом: вони скоротилися на 84%, тобто на 4% за кожен рік, якщо рахувати від 1970.
- Якщо світ і надалі поводитиметься «як звичайно», такі темпи втрати біорізноманіття, які спостерігаємо з 1970 року, триватимуть і до 2050 року. Потрібні будуть десятиліття, щоб їх компенсувати, і це в найкращому разі. Подальші втрати, які будуть вже невідворотними, призведуть до того, що планета стане непридатною для виживання людства, нинішніх та прийдешніх поколінь.
- У цьому столітті через самі лише кліматичні зміни вимирання загрожує одній п’ятій від усіх видів диких тварин, навіть з урахуванням природозахисної діяльності. Найбільші втрати очікуються в осередках біорізноманіття.
- Зміни клімату є не лише причиною, а й наслідком скорочення популяцій диких тварин. Кількість лісових тварин за останні 50 років скоротилася практично вдвоє. Це вплинуло на відновлення лісів та зв’язування вуглецю, які є життєво важливими для боротьби з кліматичними змінами.
Особистість бренда
Архетип: ГЕРОЙ
Характерні гасла особистості: боротися заради добра, відповідати на кинутий виклик, захищати та надихати, вірити у власні сили та можливість змін.
Характеристики особистості: моральний, інноваційний, чесний, турботливий, розумний/мудрий, із чималим досвідом за плечима, вмілий, вартий довіри, надійний, мислить прогресивно, інклюзивний.
(Зауважте: Поняття «герой» означає не «спасителя», а просто сміливу реальну людину, яка визвалася виступити на захист загального блага, і чиє завдання розділяє багато інших людей, які теж стали на цей шлях.)
Формат відповіді на бриф
- Відеокейс на 90 секунд АБО 10 слайдів у PDF-форматі.
- Презентація свого креативного пітчу для великої, цікавої та інтерактивної події чи активації, пов’язаної з кампанією Love It or Lose It.
- До трьох додаткових матеріалів (опціонально).