Пандемія внесла корективи навіть у процеси, які роками втілювалися за узгодженими методологіями. Вперше нам довелося долучатися до улюблених подій онлайн, дистанційно спілкуватися із командами та адаптуватися до онлайн- та phygital-форматів.
І поки узгоджується рішення щодо формату проведення фестивалю Cannes Lions у 2021 році, певні активності вже погоджено.
Тепер офіційно: міжнародні конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions (YLC) у 2021 році пройдуть у діджитал-форматі.
Для участі у конкурсі Young Lions Competitions у діджитал-форматі команди отримають YLC Digital Pass.
Україну під час міжнародного змагання представлять команди переможців локального конкурсу YLC 2020:
- Категорія PRINT: Анастасія Зайцева, Максим Скорик, BBDO Ukraine & I am IDEA
- Категорія DESIGN: Данило Нестеревич, Вікторія Харченко, banda & Windfor’s Kyiv
- Категорія FILM: Майя Мірошниченко, Дар’я Назаренко, Forside production
- Категорія Marketers: Карина Корейба, Володимир Соболєв
Ірина Кузнєцова, офіційна представниця LIONS в Україні коментує: «Ми впевнені, що українські переможці цілком підготовлені до конкурсу, оскільки в умовах локального відбору вони пройшли всі етапи, які чекають на них під час міжнародного змагання. Йдеться про брифінг із представниками неприбуткової організації в zoom, 24 години на підготовку завдання за брифом, подачу робіт через конкурсну систему, оцінювання журі, захист своїх стратегій командою Marketers в лайв-режимі. Сподіваємося, що проведення локального конкурсу саме в такому форматі підготувало наших конкурсантів до участі у міжнародному змаганні».
Український національний відбір на Young Lions Competitions у 2021 році не відбудеться, оскільки, за оновленою інформацією, під час міжнародного етапу в одній конкурсній категорії країну може представляти лише одна команда.
Анонс локального конкурсу YLC 2022 з’явиться на початку наступного року.
А ми нагадуємо, що з 1 до 5 березня триває трансляція LIONS Live. А редакція CreativityUA готує найцікавіший контент з онлайн-заходу. Пропонуємо вашій увазі:
- Чотири інсайти про локалізм у креативі, спираючись на досвід 85-ти успішних робіт, відзначених Левами у Каннах.
- На найгостріші питання 2021 року, зокрема про діяльність компанії в період пандемії, спробував відповісти Томас Раніз, директор з маркетингу Uber.