Коли і бренду, і продакшн-компанії властиві водночас практичність і доволі безцеремонне почуття гумору, реклама виходить… дивною. Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot!, зняті креативною командою The New Blank, зібрали вже понад 20 мільйонів переглядів. Цим вони доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.
В роликах знявся їх сценарист Метт Клан, припіднявши завісу таємниці (буквально!) над концепцією стильної рекламної кампанії.
Щоб мінімізувати витрати, режисер Боббі Гугем був готовий знімати прероли Woot! прямо в гаражі The New Blank або у себе на кухні, але зрештою креативна команда зупинилася на пустому приміщенні колишньої книгарні.
Прероли часто готові до того, що їх через 5 секунд пропустять. Деякі навіть самі закликають до цього.