• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Робопса Spot обладнають пейнтбольним маркером і запустять в художню галерею

24 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Робособаки Spot зараз відомі всім завдяки популярним відео про те, як вони танцюють, тягають вантажівки і навіть овець пасуть. Втім, соціальні активісти занепокоєні тим, що у робопсів буде й інше, зловісніше призначення, адже такого чотирилапого робота легко можна перетворити на зброю. Саме цю небезпеку планує продемонструвати сьогодні інтернет-спільнота MSCHF («місчіф»). Вона обладнає робопса Spot пейнтбольним маркером і запустить його в художню галерею. І передасть керування ним всім бажаючим.

Свого часу ця група встигла покепкувати і з Nike, зробивши кросівки в стилі Ісуса, і з Disney, «зарізавши» та «зготувавши» Бембі, Паця та інших персонажів. А зараз настала черга Boston Dynamics. Проєкт «Spot на стежці війни» має привернути увагу до смертоносного потенціалу цього робота.

Spot легко апелює до нашої емпатії, адже він має форму найкращого друга людини і інстинкт «бий або біжи» з ним не дуже-то й спрацьовує. Група MSCHF стверджує, що коли роботи-вбивці таки з’являться в Америці, вони будуть пухнастими і з м’ячиком в зубах. Мовляв, достатньо поглянути на милих песиків Spot, щоб зрозуміти, що військові та поліція абсолютно точно використовуватимуть їх, щоб стріляти в людей.

Судячи з попередніх проєктів MSCHF, на глядачів та гравців чекатиме ряд сюрпризів, коли цей захід розпочнеться сьогодні, 24 лютого (за київським часом початок має бути о 20:00). Втім, сама концепція є доволі цікавою. Поведінку робопса Spot із пейнтбольним маркером транслюватимуть з художньої галереї наживо.

За словами організаторів цієї акції, контроль над роботом зможе отримати кожен, хто встановить собі на смартфон мобільний застосунок MSCHF. Кожні дві хвилини управління переходитиме у випадковому порядку наступному глядачеві. Якщо учасник «за кермом» впродовж 10 секунд не робитиме нічого, його хід буде передано комусь іншому.

Boston Dynamics не схвалює

Компанія Boston Dynamics зазначила, що спочатку вона готова була долучитися до проєкту, але, дізнавшись про пейнтбольний маркер, передумала. В своєму твіті компанія пояснила, що вона «засуджує зображення своїх технологій у будь-який спосіб, що сприяє насильству, завданню шкоди та залякуванню», а цей арт-проєкт «абсолютно хибно тлумачить призначення роботів Spot та їх використання у повсякденному житті на благо людей».

pic.twitter.com/8BjVXhfZjP

— Boston Dynamics (@BostonDynamics) February 20, 2021

В тому, що компанія обурилася, нічого дивного немає, адже Boston Dynamics вже піддавалася суворій критиці через свою співпрацю з військовою дослідницькою агенцією DARPA та дозвіл на тестування роботів Spot поліцією. Очевидно, що вона воліє, аби публіка більше уваги звертала на потенційну користь робособак для суспільства.

Втім, такий публічний осуд проєкту лише приверне до нього натовп глядачів, а поглянути на робопса Spot із пейнтбольним маркером буде дійсно цікаво. Сподіваємося лише, що художня галерея це переживе.

Джерело


Схожі (але не такі потенційно руйнівні) проєкти можна було спостерігати також у бренда алкогольних напоїв та у екоактивістів.

Теги: роботисуспільство та державатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.