Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH UA надійшла рекордно велика кількість заявок – 330, з яких було обрано 76 півфіналістів у чотирьох тематиках, присвячених позитивній наративізації реформ в Україні, питанням об’єднавчого досвіду та ідентичності, довірі до медіа та збільшенню інформаційної стійкості в Україні.
PITCH UA 3 також представив топових експертів – титулованих продюсерів, режисерів, сценаристів, журналістів з усіх куточків світу, які консультуватимуть півфіналістів в рамках унікальної програми докторингу. Цей етап конкурсу буде трансформаційним процесом для учасників, адже докторинг такого рівня є надзвичайно цінним, і не лише в Україні.
Ментори, які візьмуть участь у проєкті:
- номінанти на премію Emmy американський продюсер Джош Вайнсток та журналістка й режисерка Дженніфер Крендалл;
- номінанти BAFTA британські режисери та продюсери Пол Копланд та Ден Бербрідж;
- британський журналіст та телевізійний продюсер Пітер Померанцев;
- американський продюсер, який працював над створенням всесвітньо відомих голлівудських стрічок, Айра Наполіелло;
- продюсер, бізнес девелопер та консультант у сфері діджитал маркетингу Метью Ван де Вельде;
- шоуранер, сценарист та продюсер Віктор Пьонтковскі;
- контент-стратег, сценарист та продюсер Адам Сігел.
Усі експерти мають досвід у створенні успішного контенту та співпраці з такими медіагігантами, як Banijay Group, ВВС, HBO, Netflix, 20th Century Fox, Warner Brothers, Sony Pictures та ін.
Віра Костенко-Кузнєцова, заступниця керівника ТСА (USAID) та контент-директорка, так описала третій сезон PITCH UA:
«Спочатку ми були приємно шоковані кількістю заявок, а потім зрозуміли, що якість поданого матеріалу є також винятково високою цього року. Насправді така залученість учасників креативного сектору у створення соціально вагомого контенту є яскравим прикладом зміни парадигми нашого суспільства, і є підтвердженням бажання кожного з тих, хто подався, бути частиною нової України та робити ці зміни разом».
Консультації учасників з експертами відбудуться у закритому форматі, але з усіма 76-ма проєктами, які пройшли до докторинг-майстерні PITCH UA 3, можна буде познайомитися з 23 лютого у відкритому доступі – їхні п’ятихвилинні пітчі у форматі відеопрезентацій будуть розміщені на сайті та YouTube-каналі PITCH UA.
Перелік проєктів, які після програми докторингу потрапили до фіналу конкурсу, буде оголошено 12 квітня. А вже 20 квітня відбудеться відкритий онлайн пітчинг, де фіналісти представлять свої проєкти журі, до складу якого увійдуть представники профільних міністерств й організацій України, Проєктів USAID TCA та UCBI, а також запрошені експерти.
Імена переможців третього сезону PITCH UA, які отримають фінансову та подальшу експертну підтримку для втілення своїх проєктів, буде оголошено 29 квітня.
Про конкурс
PITСH UA – конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну, який організовує компанія Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.
З проєктами, які пройшли до докторинг-майстерні PITCH UA 3 можна ознайомитись тут.
Детальніше про експертів PITCH UA 3 читайте тут.
Стежте за новинами PITCH UA 3 на офіційному сайті та у Facebook.
Читайте також нашу добірку актуальних на сьогодні конкурсів, стипендій та навчальних курсів, які, можливо, стануть для багатьох вирішальним пунктом на креативному шляху.