При слові «насолода» багато що спадає на думку. А морозиво й аніме будуть тут, мабуть, у першій десятці. Відтак, не дивно, що агенція LOLA MullenLowe створила два короткометражних аніме «Історії насолоди» для бренда Magnum (той, що морозиво, а не той, що презервативи), які були показані на австралійському Фестивалі японського кіно. Цю антологію короткометражної анімації поєднує тема пошуку справжньої насолоди.
Що ми розуміємо під насолодою? Як показують ці мініфільми, відповідь на таке питання буде в кожного своя. Це може бути повернення до давно забутого хобі чи усвідомлення того, що красу можна знайти повсюди. Це може бути просто ласування холодним шоколадом у спекотний день. Ці короткі історії намагаються нагадати нам, що пошуки насолоди – дуже людська риса, і наскільки різними є всі люди, настільки ж відрізняється для кожного розуміння того, що таке насолода.
В історії «Метелик» перед нами постає чоловік, вкрай виснажений щоденними поїздками в переповненому метро та монотонністю своєї офісної роботи (хоча багатьом із нас про таку щоденну рутину зараз лишається лише мріяти). Побачивши в парку літнього художника і надихнувшись розталим морозивом, він малює метелика, і це стає для нього першим кроком на шляху до віднайдення себе.
Історія «Konnichiwa» є зовсім іншою. Вона розпочинається з того, що дівчина пропонує морозиво сумному хлопцю в парку. На цьому місці починаєш замислюватися, а чого це єдина жіноча роль в аніме від Magnum зводиться до того, щоб підштовхнути до пошуку себе чергового чоловіка. (І чи чули взагалі ці креативники про тест Бекдел?) А потім сюжет бере і робить несподіваний поворот (і це – одна з причин, чому так багато людей насолоджуються аніме).
Морозиво в кожному кадрі
Ці короткометражки були створені брендом Magnum в колаборації з Powerhouse Animation Studios, що працювали над такими відомими аніме як Castlevania та Seis Manos. Кожен мініфільм містить численні «пасхалки». Ними стали іконічні силуети морозива на паличці, які уважний глядач помітить прихованими чи не в кожній сцені, починаючи з постерів. Мовляв, насолода поруч, треба лише вміти знайти її.