Як відомо, пробіотики — живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка складається з найвідоміших корисних бактерій, присутніх в мікрофлорі кишківника здорової людини.
Вся цікава та корисна інформація міститься на новому сайті «Лактіалє», який створило агентство CF.Digital для компанії «Фармак».
Завдання
Головним завданням команди було зрозуміло та просто розповісти про мікрофлору, презентувати всю лінійку продуктів «Лактіалє», створити інструмент підбору продукту для відвідувачів сайту, побудувати інформаційну базу як для звичайних користувачів, так і для лікарів, подати всю інформацію у доступному вигляді.
Рішення
CF.Digital розробили платформу, яка дає можливість детально ознайомитися з продуктом та додатковою інформацією. Оскільки «Лактіалє» підтримує рівновагу імунної та нервової систем, а також сприяє відновленню балансу мікрофлори кишечнику, було вирішено оформити стилістичні блоки у вигляді бактерій, прикрасити все анімацією та додати блоки з відображенням кишківника.
Щоб допомогти користувачам сайту швидко визначитись з пробіотиком для кожного члена сім’ї, команда CF.Digital створила кастомний тест. Він відсортовує продукти лінійки «Лактіалє» за віком, який обрав користувач, а також за обраною терапевтичною проблемою, яка його цікавить.
Як результат проходження тесту з’являється слайдер з найбільш релевантними варіантами пробіотиків та можливістю одразу перейти на сторінку придбання продукту. Це дуже зручно, адже не потрібно знову відкривати вкладку в браузері та шукати саме ту кнопку «Замовити» на десятках інших сайтів.
Наступним логічним кроком було створення для кожного продукту окремої сторінки, на якій помістили всю необхідну інформацію: спосіб застосування, склад, термін зберігання, застереження та рекомендації до застосування. Усе як в оригінальній інструкції до упаковки, але не так нудно. Все було оформлено у зручних стилістичних блоках з відео та навігаційним меню на кожній сторінці.
Крім того, на сайті «Лактіалє» міститься понад 100 корисних публікацій як для фармацевтичних спеціалістів, так і для кінцевих споживачів. Щоб розбиратися у цій базі знань було легко, створили зручний каталог з більш ніж 10 категоріями для інтуїтивно зрозумілої навігації.
Результат
- цікавий, лаконічний дизайн, який розроблено відповідно до теми та концепції продукту;
- зручна структура сайту, яка дозволяє користувачеві легко знайти усю необхідну інформацію та перейти до замовлення;
- стилістичні блоки, які допомагають користувачеві легко ознайомитися з інформацією;
- оновлений сучасний сайт для «Лактіалє».
Як виглядає тест про любов до діджиталу від VIVID та Admixer Advertising, ви можете дізнатися тут.