• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Owned First в дії: ZenithOptimedia Ukraine надає доступ до даних Touchpoints ROI Tracker

3 Липня, 2015
Час прочитання: 2 хв.
A A
Owned First в дії: ZenithOptimedia Ukraine надає доступ до даних Touchpoints ROI Tracker
Share on FacebookShare on Twitter

Це має призвести до переосмислення ролі агенцій, адже їх основна задача полягає не в досягненні медійних показників, а в побудові такого комунікаційного досвіду, який забезпечить бажану зміну поведінки споживачів у найбільш ефективний спосіб. В рамках переходу на нову модель ZenithOptimedia Ukraine відкриває доступ до результатів власних досліджень Touchpoints ROI Tracker.

В кінці минулого року міжнародна мережева комунікаційна агенція ZenithOptimedia запровадила революційно новий підхід Owned First (http://www.ownedfirst.com). Цей підхід заклав новий погляд на місце і роль Paid, Owned, Earned (платних, власних та зароблених) контактів, що призвело до переосмислення підходів до розробки комунікаційної стратегії.

 «Суть підходу базується на простих, але важливих принципах, основний з яких полягає в тому, що динамічні зміни медіа-ландшафту та поведінки споживачів ставлять перш за все комунікаційний досвід, який бренди створюють через власні (Owned) контакти (наприклад, веб-сайти, групи в соцмережах, он-лайн відео, власний контент брендів). Адже саме досвід може забезпечити бажану зміну поведінкової моделі споживачів», – пояснює директор ZenithOptimedia Ukraine Денис Сторожук.

 Нова модель працює дуже просто. Центральне місце в комунікаційній стратегії брендів займають власні контакти. Цей підхід змінює традиційне ставлення до платних контактів (наприклад, реклама на ТБ, в пресі чи зовнішня реклама) – платні контакти мають спрямовувати споживачів (включаючи потенційних) до власних ресурсів бренду. Таким чином, бренди будують та підсилюють свої власні ресурси, а також зменшують залежність від платних контактів. Це збільшує силу брендів та зменшує силу продавців реклами. До того ж, це дозволяє підвищити рівень зацікавленості споживачів, а це, в свою чергу, впливає на збільшення ККД рекламних кампаній.

  Додаткові переваги підходу Owned First у стимулюванні зароблених контактів (наприклад, рекомендації друзів чи експертів, сайти-порівняння, блоги/обговорення споживачів, «лайки» в соцмережах) через ефективне керування власними контактами. До речі, зароблені контакти все більше зміщуються в інтернет – зараз споживачі шукають саме там інформацію про бренди і довіряють такій інформації більше, ніж, наприклад, порадам консультантів в місцях продаж.

 Ще одна величезна перевага нового комунікаційного підходу – ефективний менеджмент даних досліджень (data mining). Акцент на власних контактах дозволяє створювати і керувати більш ефективно власною базою споживачів з метою оптимізації стратегії продажів брендів.

  В історичній перспективі буде зростати вплив власних контактів, тоді як платні контакти будуть втрачати свою вагу:

 З метою переходу на нову модель роботи агенція ZenithOptimedia Ukraine відкриває доступ до результатів власних досліджень Touchpoints ROI Tracker на своєму сайті http://zenithoptimedia.com.ua. Це дослідження дозволяє враховувати вплив кожного контакту зі споживачем на прийняття рішення про покупку. Саме дані досліджень Touchpoints ROI Tracker дозволили переосмислити підходи до розробки комунікаційної стратегії і перейти на нову модель побудови комунікаційного досвіду Owned First.

 

 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

М'язи

Як підвищити ефективність рекламних кампаній з допомогою AI: безкоштовний вебінар

22 Жовтня, 2025
Бізнес та Інновації

Малий бізнес отримає перевірені рішення на найбільшому фестивалі для МСБ — GET 2025

11 Листопада, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.