Шведський бренд рослинного молока Oatly створив футболки з принтом «I totally hated that Oatly commercial» («Я ненавиджу цю рекламу Oatly»). Так бренд передав емоції глядачів, яким не сподобався ролик Oatly, що транслювався під час Супербоулу.
У горезвісній рекламі Тоні Петерссон, генеральний директор рослинного бренду молока, заспівав у супроводі синтезатора про переваги переходу на вівсяне молоко.
«Якщо ви знаєте текст пісні, підспівуйте: “Це як молоко, але створене для людей… Ого, немає корови!“»
Це був короткий 30-секундний джингл, але люди зреагували дуже сильно. Деяких реклама, яка тролить конкурентів, не на жарт роздратувала. В Twitter з’явилося безліч постів про те, що реклама Oatly справила на них зворотний ефект і що люди більше не хочуть купувати вівсяне молоко.
Виявляється, США — це не єдине місце, де така реклама не вітається. За даними Ad Age, це відео було показано в Швеції ще в 2014 році, але врешті-решт було заборонено за позовом молочного лобі країни.
Тим не менш, бренд Oatly зовсім не здивований негативною реакцією. «Можливо, стиль співу Тоні про вівсяне молоко — не найкраща ідея ролика для Super Bowl, — зазначила компанія на своєму веб-сайті. — Але, з іншого боку, зізнайтеся, наша спроба популяризувати співочі навички Тоні серед широкої аудиторії насправді змусила вас відвідати веб-сайт нашої компанії у великий день».
В якості відшкодування і спеціально для хейтерів бренд підготував набір безкоштовних футболок різного розміру.
«Ми не можемо повернути вам ці 30 секунд, але ми можемо подарувати вам безкоштовну футболку, яка дасть світові зрозуміти, як ви ставитесь до нашої спроби просунути навички співу Тоні до ширшої аудиторії», — заявили в Oatly.
If you just watched our CEO sing in an oat field on the big game, we can’t give you back those 30 seconds but we can give you a free t-shirt that lets the world know where you stand on our attempt to promote Toni’s singing skills to a wider audience. https://t.co/5s9EoK2ALW pic.twitter.com/XDcxPckvys
— OatlyUS (@OatlyUS) February 8, 2021
Читайте також: Грецька дизайнерка Катерина Кампрані створює найнезручніші побутові речі — справжній кошмар дизайнера.