• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Сінгапурські важкоатлети спробували на собі шокові нашийники для домашніх тварин

5 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Сінгапурські відділення Товариства для запобігання жорстокому ставленню до тварин (SPCA) та агенції Forsman & Bodenfors запустили нову спільну кампанію заради кращого життя для наших чотирилапих друзів. Ця кампанія спрямована на заборону електрошокових нашийників, які використовуються під час дресирування собак.

Агенція Forsman & Bodenfors розробила цю кампанію на добровільних основах. Знято її було продакшн-компаніями Heckler та Fuse.

Кампанія під назвою «Сильні люди проти шокового нашийника» (Tough People vs Shock Collar) показує, що навіть сінгапурські важкоатлети не здатні витримати той цілком реальний біль, який спричиняють шокові нашийники. Такий наочний приклад робить нестерпною саму думку про те, щоб завдавати болю беззахисним тваринам.

Емоційні чорно-білі кадри звертають увагу глядачів на той факт, що такі нашийники й досі використовуються в Сінгапурі. Мета кампанії – змінити ставлення публіки до цих пристроїв і замінити схвалення неприйняттям.

Айвен Гуерра, креативник з Forsman & Bodenfors Singapore, пояснив «Ця ідея бере свій початок від звичайного тестування товарів. Ми випробували шоковий нашийник на собі та зненавиділи його! Мимовільне посмикування, гримаси, вимушений сміх, щоб приховати біль – все це стало явним аргументом на користь нашого послання: якщо ми самі не можемо цього витерпіти, то й тварини терпіти не повинні».

«Вчіть добротою»

Цією кампанією SPCA продовжує закликати про необхідність заборони шокових нашийників. Організація твердо стоїть на тому, що такому пристрою не місце в дресурі тварин. Як зазначає відео, в цілому ряді країн використання таких нашийників заборонено або суворо обмежено. Але не в Сінгапурі, хоча дослідження показали, що шокові нашийники не роблять процес дресирування анітрохи не ефективнішим, якщо порівняти з іншими методами. Натомість це лише шкодить тварині і завдає їй страху, болю та стресу.

Кампанія є частиною ширшої ініціативи SPCA під назвою «Вчіть добротою» (Teach with Kindness), яка має на меті захист тварин по всій країні. Людей також закликають підписати зобов’язання використовувати лише ненасильницькі методи дресури.

Обличчям кампанії стали сінгапурські важкоатлети, серед яких шокові нашийники на собі спробували: Ахмад Тауфік Мухаммад (найсильніша людина Сінгапуру), Джон Келлі (тренер та учасник чемпіонату Spartan APAC), Ефаша Камарудін (золота медалістка міжнародних турнірів з боксу) і Шрек (тренер програми Gold Medal Bodies). А також дворічний песик Соба породи бігль.

Джерело

Теги: соціальна рекламасуспільство та державатварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.