• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Mastercard і BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

4 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
BEVZA Mastercard Edition_1
Share on FacebookShare on Twitter

Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®.

Mastercard і BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

Український бренд BEVZA представив унікальну капсульну колекцію BEVZA Mastercard Edition, натхненну життям у сучасному місті — з його особливим ритмом, атмосферою і настроєм. 

Детальніше про BEVZA Mastercard Edition

Капсула складається з 11-ти елементів одягу та аксесуарів, які відображають погляд BEVZA на стиль сучасного міського жителя. Життя в місті різноманітне: тут знайдеться місце роботі і прогулянкам у парку, спорту та особливим зустрічам із друзям. Тому кожна річ із колекції — це історія не тільки про стиль і якість, але, перш за все, про функціональність і комфорт. Крім того, в сучасному світі людина все частіше замислюється про усвідомлене споживання, тому при створенні колекції використовувалися вдруге перероблені і еко-матеріали. 

«У першу чергу, я створила історію, прописала певний маніфест сучасного міського жителя, і лише потім перейшла безпосередньо до створення колекції. Для мене було важливо, щоб усі речі були дійсно потрібні людині у великому місті. Щоб людина відчувала себе впевнено і комфортно, незважаючи на те, чи працює вона в офісі, чи гуляє в парку. Але, крім усвідомленості і комфорту, я також думала і про приємні емоції: коли живеш у швидкому ритмі, хочеться оточувати себе естетично правильними речами, щоб кожен новий день починався з правильних емоцій. Неповторність колекції надають яскраві фірмові акценти: кольори бренду наповнені енергією сонця, а коло як символ найкращим чином доповнює ідею», — підкреслює Світлана Бевза, засновниця бренду BEVZA і дизайнерка капсульної колекції BEVZA Mastercard Edition.  

У колекцію ввійшла культова сумка-пояс, бестселер BEVZA, переосмислений для спільної колаборації з Mastercard. Сумка зможе вмістити найнеобхідніші для активного дня в місті речі — телефон, ключі, платіжну картку. І що важливо — вона звільняє руки для улюбленої кави у фірмовій термокружці з переробленого бамбука, яка також представлена ​​в колекції. Універсальний шарф-плед із жакардового плетіння допоможе сховатися від прохолодного осіннього вітру, і відмінно підійде для стильного і зручного пікніка в парку. А дощовик з переробленого нейлону, який завдяки компактності поміститься навіть у найменшій сумці, допоможе не боятися мінливої ​​погоди. У капсулу також увійшли унікальні прикраси з номером картки і навіть аромат для будинку.    

Mastercard і BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

«Ми в Mastercard віримо, що яскраві враження і захоплюючі емоції —  мабуть, найцінніше у світі. Тому в роботі ми приділяємо увагу не тільки створенню нових платіжних технологій, які роблять життя людей простішим і комфортнішим. Щоразу ми намагаємося зробити більше, здивувати і дати нашим клієнтам щось особливе. Щось, чого не можна купити за гроші. І ексклюзивна колаборація технологічної компанії і модного бренду — прекрасне цьому підтвердження. Речі з колекції допоможуть нашим клієнтам бути в тренді, але при цьому залишатися унікальними. Особливе бачення бренду BEVZA, яке цінують у всьому світі, змогло вдихнути у звичні для містян одяг і аксесуари нову енергію. Ми пишаємося цією колаборацією і з нетерпінням чекаємо, коли речі з BEVZA Mastercard Edition наповнять українські міста», — говорить Наталя Байдала, маркетинг-директорка Mastercard в Україні та Молдові.  

Натхненням для колекції слугували не тільки сучасні тренди, але і естетика 70-х, у тому числі і знакові особистості цієї епохи. Наприклад, спортивний костюм — це свого роду данина історії успіху Володимира Ященка, легкоатлета із Запоріжжя, який свого часу поставив світовий рекорд зі стрибків у висоту.  

Колекція була створена спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше і буде доступна ексклюзивно для її учасників. Тому речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®

Бренд BEVZA, український бренд одягу, заснований Світланою Бевзою у 2006 році, призер Vogue Talents Italy. BEVZA — єдиний український бренд-учасник тижня моди в Нью-Йорку. Представлений на всіх континентах і в таких легендарних універмагах як Selfridges у Лондоні і Printemps у Парижі.  

Лукбук колекції BEVZA Mastercard Edition — за посиланням. Обличчям кампанії стала топ-модель і телеведуча Алла Костромічова. 

Алла Костромічова
Алла Костромічова

А ми нагадаємо, що вчора компанія Mastercard представила оновлену маркетингову платформу Mastercard Більше.

Теги: дизайнколабораціямодафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.