• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

28 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Оскільки компанія AB InBev має ексклюзивні права на рекламу алкоголю під час Супербоулу, її конкуренти з Molson Coors не можуть показати свою рекламу під час цієї великої спортивної події. Але цього року вони таки знайшли спосіб викрутитися і в процесі привернути до себе увагу споживачів. Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB та продакшн-компанією Ghost Robot вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців. Консультувала їх щодо наукового боку кампанії доктор Дейдра Барретт, дослідниця, психологиня та художниця.

Для того щоб наснилася реклама Molson Coors, перед сном треба буде тричі переглянути спеціально створене відео на півтори хвилини. А потім, лягаючи спати, слід ввімкнути у фоновому режимі восьмигодинний звуковий ландшафт, написаний композиторкою Кейтлін Аврелією Сміт, щоб той належним чином простимулював мозок. Як стверджує компанія, все це має прикликати у ваші сновидіння принадні образи пива Coors.

Відео та саундтрек будуть опубліковані ось тут 3 лютого, за чотири дні до того, як команди «Канзас-Сіті Чифс» та «Тампа-Бей Баккенірс» вийдуть на поле у фінальному матчі.

В основі цієї кампанії покладено метод Targeted Dream Incubation, тож він просто мусить спрацювати. Напевно. Але в будь-якому разі ідея є доволі оригінальною, як можна побачити в цьому пояснювальному відео:

Нові медіа?

І спробуйте не замислюватися на тему «чи це етично?» Ніхто ж не намагається транслювати таку рекламу в сни людей без їх відома. Принаймні поки що.

«Кожен може вирішувати сам для себе: дивитися чи не дивитися відеостимул, слухати чи не слухати саундскейп, – запевняє Марсело Паскоа, віцепрезидент з маркетингу Molson Coors. – Комусь буде цікаво дізнатися, що вони побачать у своїх сновидіннях після цього, а комусь буде цікаво просто почитати про чужі сни. Для брендів це – нова та незвідана територія, але ми доклали всіх зусиль, щоб ця кампанія дала людям щось приємне – хоч би й ніч сновидінь, які зарядять їх енергією».

Чи якісь нічні жахіття на пивну тему… Дайте два!

Що навіює рекламу в сновидіння?

Фрагменти відеостимулу можна вихопити оком з проморолика. Схоже, у відео будуть чудернацькі анімаційні фігури людей та тварин і стилізовані пейзажі: ідилічні водоспади, зелені долини та гори, вдягнені у снігові шапки.

Що ж до саундскейпу, то в ньому переважають ембієнт і м’яка електронна музика. (Хоча хтозна, чи не буде там ритмічного звуку відкривання пивних бляшанок – у вісім годин можна багато чого вмістити.)

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїпсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.