• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

26 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В кожному жанрі є свої кліше. І, зокрема, в рекламі будь-якої категорії товарів. Тому, коли мова заходить про мексиканський алкогольний напій мескаль, в рекламних роликах постійно хтось кудись мчить на коні, повсюди простираються неозорі плантації агави, а всі персонажі вдягнені у пончо. Сама ж ідея часто губиться на тлі всього цього. Відтак у своєму новому рекламному ролику бренд Ojo de Tigre послідовно демонструє, а потім відкидає всі ці рекламні кліше, зосереджуючи увагу лише на головному.

Цей іронічний ролик було створено агенцією Circus і режисером Родріго Вальдесом, а знявся в ньому сам співзасновник Ojo de Tigre.

У відео ми бачимо палкий пітч режисера щодо того, яким має бути наступний рекламний ролик Ojo de Tigre. Він пропонує одне за одним усі кліше, які тільки можуть бути в рекламі мескаля. Тут є і блискавиці з неба, і ходіння по воді. І чим далі, тим химернішими стають його ідеї, доки нарешті клієнт не заявляє, що блискавки – то занадто, що у нього алергія на пончо, а ідеальна реклама має бути лаконічною.

Пафос і хаос (і пончо)

Актор Луїс Мендес і режисер Родріго Вальдес співпрацюють не вперше – інша кандидатура на роль режисера цього відео навіть не розглядалася. Ідея від самого початку полягала в тому, щоб показати невдалий пітч клішованої реклами для Ojo de Tigre, але Вальдес дещо змінив концепцію, перетворивши всі ці рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам буде цікавіше спостерігати.

Щоб проілюструвати розмову режисера та клієнта, Вальдес поєднав буквальні інтерпретації режисерських пропозицій із раптовими та хаотичними змінами, властивими креативній роботі. У такий спосіб перемішавши жанри та настрої, Вальдес переніс діалог і персонажів подалі від корпоративних офісів.

Джерело

Аналогічним шляхом пішла й страхова компанія Liberty Mutual. У своїх відео вона з гумором відтворила всі рекламні кліше, які ми регулярно можемо бачити на екрані: від драматичних вибухів до невибагливої комедії та сентиментальних спогадів.

Теги: відеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.