• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

22 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Добре бути лідером ринку, коли ваша продукція – синонім всієї категорії. Таку чималу силу бренда і було в ігровій формі втілено в життя у новій кампанії Kraft Heinz Canada. Людей з різних країн світу попросили намалювати кетчуп – і більшість з них намалювали Heinz.

Цей експеримент охоплював п’ять континентів. Жоден з його учасників не знав, що його ініційовано брендом Heinz. Компанія стверджує, що більшість учасників виявилися здатні з пам’яті відтворити на папері характерну яскраво-червону пляшку кетчупу Heinz. А інші все одно зобразили ту чи іншу частину етикетки: помідор на гілці, чи, наприклад, цифри «57» на шийці скляної пляшки.

Потім компанія Heinz взяла найкращі (чи, може, найгірші?) малюнки та задіяла їх у своєму новому рекламному ролику. Такий «мальований» дизайн етикеток буде також використано у лімітованій серії кетчупу Heinz та у рекламі на цифрових білбордах.

Користувацький дизайн

Тепер, після завершення експерименту, широкий загал також може долучитися до дизайну етикеток. Принаймні жителі Канади можуть до 31 січня завантажувати свої власні малюнки кетчупу на цей сайт, якщо вони хочуть побачити свій дизайн етикетки на справжній пляшці кетчупу Heinz. Цей конкурс матиме 250 переможців, яким, зокрема, буде надіслано власну пляшечку з їх власноруч намальованою етикеткою.

Деніел Готліб, заступник директора з розбудови бренда та інновацій Kraft Heinz Canada, зазначає: «Ми хотіли показати той інстинктивний та інтуїтивний асоціативний зв’язок, який існує між кетчупом та брендом Heinz. Ми дізналися, що коли люди думають про кетчуп, вони уявляють Heinz – від насиченого червоного кольору та легко впізнаваної назви до окремих елементів етикетки та іконічної скляної пляшки».

Кампанію, в ході якої споживачі намалювали Heinz, було розроблено агенцією Rethink Canada.

Агенція Rethink та бренд кетчупу Heinz свого часу створили разом чимало жартівливих робіт, які опинилися у всіх на слуху. Зокрема, однією з таких робіт став пазл на 570 шматочків, який певно що спантеличив людей, але й дав їм чим зайняти свій час та руки у розпал локдауну.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїпсихологія

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.