Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну маску для очей в Instagram. Мета запуску маски — щоб між переглядами сторіс користувач міг тренувати свої очі. Далі був карантин, трошки менше карантину та карантин вихідного дня. Залипати в екрани ми стали все більше і маска стала в нагоді 70 тисячам пар напружених оченят.
Insta-маску для очей розробила команда ffface.me.
«Радіємо і водночас попереджаємо: зарядка для очей це чудова звичка, але й про перевірку зору забувати не треба. Робити це можна прямо в піжамі, не вилазячи з ліжка. Достатньо пройти ось цей тест», — додає команда banda agency.
Раніше команда banda agency впреше в історії існування агентства поділилась секретними слайдами і деталями з презентації стратегії для monobank.