Опція Instagram Guides – одне з нововведень 2020 року. Але оскільки за минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, змінивши вигляд домашньої сторінки та додавши Instagram Live, Shops, Reels тощо, не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.
Що таке Instagram Guides?
Instagram Guides – це гібридний формат, щось посередині між звичайним постом у блозі та постом-каруселлю. Кожен такий «путівник» має обкладинку, заголовок, вступ та, опціонально, анотацію зібраних у ньому дописів. Використовувати в них можна різні типи контенту: «Місця», «Товари» або «Публікації».
У такий спосіб можна легко та просто знайти нове застосування кращому контенту з опублікованого вами.
Спочатку Instagram Guides мали бути дійсно путівниками для туристів. Але коли почалася пандемія, Instagram натомість вирішив запустити цей формат у травні 2020 року для підтримки психічного здоров’я. У листопаді цей тип контенту став доступним усім користувачам, і створювати «путівники» стало можливо на будь-яку тему.
Ось 10 прикладів, як можна використовувати Instagram Guides для розбудови свого бренду
Каталоги подарунків
Завдяки Instagram Guides нескладно перетворити перелік товарів на каталог подарунків до Різдва, Дня матері або будь-якого іншого свята, як це зробили, наприклад, The Lip Bar та Vintner’s Daughter.
Списки порад
У тому ж акаунті Instagram можна знайти непогану добірку порад для маркетологів. Кожну пораду для наочності проілюстровано постом від того чи іншого бренду.
Групування постів за темами
Більшість компаній у Instagram пропонують доволі широкий спектр послуг та товарів. Скористайтеся «гайдами», щоб впорядкувати свою стрічку новин, об’єднавши тематично пов’язані пости. Наприклад, у акаунті Hot For Food можна багато що знайти, але якщо ви шукаєте конкретно ідеї щодо десертів, вам стане в пригоді «гайд» Just Dessert Stuff.
Рейтинги
Проранжуйте свої найпопулярніші товари, рецепти, пости тощо. Якщо ви проводите опитування чи голосування серед своїх читачів, опублікуйте результат у форматі Instagram Guides.
Історії про бренд
Створіть «гайд», який приверне до вашої компанії увагу нових споживачів. Включіть до нього пости про засновників, робочий процес, унікальні пропозиції тощо. У цьому форматі можна також роз’яснювати нові ініціативи, окреслювати напрямки соціальної роботи бренду та відзначати віхи його історії.
Покрокові інструкції
Може, ви роздаєте поради чи публікуєте тьюторіали у Instagram? Згрупуйте свої пости у прості покрокові інструкції. Складніші теми тут також можна висвітлювати. Зокрема, Американський фонд запобігання самогубствам публікує поради про те, як викликати людину на відвертий діалог про душевне здоров’я.
Розбудова спільноти
Створіть «гайд», який приверне увагу до учасників вашої спільноти та допоможе вам налагоджувати зв’язки. Наприклад, видавничий дім The Secret Mountain у такий спосіб просуває незалежні книжкові крамниці, де на полицях можна знайти його книжки.
Креативні колаборації
Зокрема, компанії можуть випускати Instagram Guides з усіма амбасадорами своїх брендів та співпрацювати з лідерами думок у роботи над «гайдами», які ті публікують у своїх акаунтах.
Власне путівники
В Tourisme Quebec, наприклад, скористалися цим форматом, щоб англійською та французькою розповісти про китайський квартал у Монреалі. Або ж можна у такому форматі зробити екскурсію по університетському кампусу чи нанести на мапу всі локації, де у компанії є офіси.
Соціальний активізм
Для суспільно свідомих брендів Instagram Guides є зручним форматом для підведення підсумків та поширення корисної інформації.
Але що в «гайдах» є найприємнішим, то це те, що для них не потрібно негайно створювати новий контент. Для початку можна просто зробити ревізію того, що ви вже опублікували в Instagram, та згрупувати контент за категоріями, які можуть бути цікавими вашій аудиторії.
Докладніше про те, як створити «Гайд», та про типи контенту в ньому можна дізнатися тут.